Godmorgon onsdag 14 april
God morgon på er.
Brrr här är minus två grader. Det kommer väl att stiga under dagen men ändå. Nu vill jag ha varmare😊
Ha en bra dag mitt i veckan.
/Maria
God morgon.
Här är det fem minusgrader. Jag är inte nöjd.
Godmorgon alla!
Här i Norrköping skiner solen , men bara 2+ ute kl halv 8.
I morgon ska jag få mitt vaccin, kanske isoleringen får ett slut framöver. Jag ska då köpa kläder, på detta år som isoleringen varit har garderoben krympt och vissa saker är helt slut som tröjor med ärm i mellantjocklek. Skor och underkläder behöver få sig ett lyft.
Håret klippas, ev tonas och en övergångsjacka. Då blir det hål i plånboken troligtvis.
Ha en skön dag alla! Mvh/WL
Godmorgon 😊 Minusgrader inatt, men solen lyser så det blir nog varmare idag. Får fortsätta med tvätten idag.
/Désirée
God morgon
Dagen började med att jag måste sopa upp resterna av de tomater som stod i sovrummet.Min man har i natt lyckats peta ner de från fönsterbrädan.Vet ej om det går att rädda dem De ser rejält tilltuffsade ut.😞😭
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon ,
4 + grader ute nu , det ska bli varmare sen, ska handla med min svägerska idag , sen tänkte jag sätta mig ute i solen en stund, , njuta!!!
Funderar på Loppis till helgen, baka bullar och ha Loppis i lekparken , köpte en billig pumptermos på Facebook , endast 40:- , så den kan jag fylla med kaffe + en nybakt kanel/ vanilj bulle = 30 :- , , eller 25:- , , vad tror ni ??
Brownie kaka , , kanske till kaffet .
Kommer det människor förbi och handlar ??
Jag får skriva om Loppis skylten .
LOPPIS i lekparken
Kom och sälj era saker / varor , GRATIS .
Ta med er ett eget bord eller stå vid något bord i lekparken .
Njut av solen och Loppis .
Alla saker du har kan göra någon glad .
Ny bakade bullar med kaffe = 25 :-
Varsågod och ta dig en fika !!
HH 🙂
- Redigerat 2021-04-14 10:24 av Soligajag1
Solen skiner och vi har provat lite nya vägar idag.
Nu ska vi strax ut i trädgården och leka.
Varit en stor olycka ute på e22:an utmed vårt samhälle.
[https://sverigesradio.se/artikel/just-nu-olycka-pa-e22an-lastbil-i-krock-med-personbil]
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Måste in till katthemmet för att ta kvällspasset. Han som skulle jobba har blivit hastigt sjuk.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#8 det kommer! :D Jag tänkte köpa så jag har en kontroll i handen och kunna trycka av när man kommit till rätt position, finns till mobil med :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
- Redigerat 2021-04-14 15:06 av Fridaaaa
#10: jag sätter fördröjning på 10 sekunder.. Så lite tid har jag. Är väl svårast att få mob i rätt läge o när jag äntligen lyckats så undrar hundarna vad jag gör o välter mob igen 😂
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering