Friluftsliv
Det har ju blivit populärt med friluftsliv nu under coronatider.
Är det någon ni ägnar er åt?
/Maria
Inte campar.
Men i naturen är jag varje dag.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag bor mitt i naturen och tar promenader i skogen varje dag med mina hundar. Med heltidsjobb och gård att sköta hinns det väl inte med några större naturäventyr precis, men jag skulle sakna enormt att inte ha naturen inpå knuten om jag flyttade tillbaka till stan.
Mycket ute då vi har skogen runtomkring. Är mer vår, sommar och en bit in på hösten.
Campa gör jag däremot inte, jag avskyr att sova i tält och äger ingen husvagn
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gillar att campa, men det var rätt längesen jag gjorde det senast. Mitt bästa campingminne är från 1980-talet när min blivande man och jag åkte en 6-dagars tur på flotte på Klarälven 😍 När barnen var små hade vi husvägn och gjorde olika turer runt om i landet. Nu är jag sugen på att skaffa en liten husvagn 😊
/Désirée

Har allttid varit ute mycket.Campar och är ute med segelbåten.Tidigare paddlade vi men det blir inte så mycket nu.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har alltid varit ute med båt om somrarna så båtlivet ligger mig varmt om hjärtat.
Vi har även campat en del när vi paddlat och då både tältat och legat i vindskydd.
Cykelsemester har vi också varit på och vandrat en hel del i Grekland.
/Maria
Faktiskt inte. Gjorde det mer innan corona men det berodde mer på att jag umgicks mer med likasinnade då. Nu kan det bli promenadstigar i skogar ibland. Men jag önskar att jag bodde närmre naturen så att jag kunde vara där oftare.