Godmorgon måndag 29 mars
God morgon på er, Här hänger regnet i luften och det är 7 grader ute.
Jag är så glad att jag hann flytta mina tulpaner igår.
Ha en bra måndag alla.
/Maria
Godmorgon 😊 Här regnar det och har så gjort hela natten. Det är 7 plusgrader men känns så kallt och ruggigt. Har problem med kramp /sendrag, så det får bli en lugn dag med lite småpyssel.
/Désirée
Morgon!
Nervös, ska köra vid 9.30 till sjukhuset, då sonen ska opereras., Jag är sjukt nervös
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
Sol och sju plusgrader.
Vi ska ev in till stan en sväng.
Yngste sonen och hans sambo kommer på påsklunch på fredag.
Lycka till #2 Det kommer att gå bra"
Stolt ägare till tre La permer
#1: Antar att du vet att Magnesium är bra mot kramper. Jag skulle inte klara mej utan. Tar det dagligen sen många år .
Godmorgon
Molnigt och 7 + ute , det blir en kall och blåsig dag , va ute på balkongen , , brrr , , ska skriva upp lite punkter inför mitt samtal med en konsult från arbetsförmedlingen , en kvartersbutik i stan söker ett affärsbiträde , lönebidrag får arbetsgivaren för mig , ( jag får inte stressa för mycket annars får jag migrän , har ett intyg från min läkare )
Sen ska jag ha en handledare som går bredvid mig .
Ska bli intressant att träffa denna kvinna , på Onsdag kl 14.00
Ha en fin dag alla.
#2 Önskar dig lycka till med sonen.
HH 🙂
God förmiddag.
Här är också sjuk plusgrader.
#2: Håller tummarna för att allt går bra. Jag minns hur sjukt nervöst det var när min äldste opererades när han var liten.
Här i Norrköping har det precis regnat 8+ ute. Ska gå en promenad med hunden, kanske städa lite till Påsk , talade med vården, min grupp får kallelse för vaccin efter Påsk, lycka till med operationen på sonen idag…Mvh/WL
#2 Oj då. Då får vi hoppas att allt går väl. Vad är det för operation?
/Maria
#8: ljumskbråck. Jag kommer få uppdatering så fort något händer
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#4 CasaRamon, ja och jag har magnesium i badrumsskåpet 😊 Jag får nog börja ta det mer regelbundet 😉
#2 Frida, det går säkert bra, jag tänker på dig och din son.
/Désirée
Allting gick bra med sonen igår <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Skönt att höra 🙂
/Maria
#11: Vad bra!
#11:
Så skönt för honom / er , krya på honom! Kram 🥰
HH 🙂