Godmorgon lördag 20 mars
God morgon på er.
Vi har 3 plusgrader ute och jag blir så glad😀
Ha en fin lördag alla vad ni än hittar på.
/Maria
Mårning. 2 plus här och stilla ute så om nån timme så blir det en lång promenad. Ledig helg, inga måsten så lite hemmapyssel tror jag det blir.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#1 Det låter som en härlig dag😉
/Maria
Godmorgon
Idag ska vi till biltema och köpa en ny cykel till 8 åringen. Nu är hans slut. Fick ärva efter storebror. Växlarna funkar inte, bromsarna tar inte, kedjan hoppar eller låser sig så man inte kan trampa. Nu måste han få en ny innan en olycka händer.
O han är så glad 😀.
Annars blir helgen lugn. Min kund som är höggravid är beräknad nu i helgen. Så är beredd på samtal o hämta deras hund, oavsett tid på dygnet.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God morgon!
Igår så bokade vi vår resa till Thailand.och idag fick vi beskedet om att Thailand släpper på karantänen i oktober så om 259 dagar åker vi till Koh lanta igen.LÄNGTAR så!
Ikväll har jag ett ett pass på katthemmet.Det är alltid lika trevligt.
Men innan dess har jag ett kök att ta rätt på.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon
Ledig helg.
#4 Hur vågar ni det? :O Jag personligen tycker gränser skulle vara stängda minst året ut.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5: man kan först våga åka omkring i Sverige o träffa vänner. Utomlands är helt galet.
För att få stopp på allt ska man vara hemma.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#6 Ja tycker det också.
#8:
Va roligt för er !!
Önskar dig en mysig Lördag ! 😊🥰
HH 🙂
Godmorgon,
Lördag idag , oj va tiden går , blir inget speciellt idag ,
Pyssel och försöka fixa symaskinen.
Ha en fin dag . 😊
HH 🙂
Åh såå vacker. Färgerna är så fina också. Hur stor är den?
/Maria
Maria, jag älskar den 😍 jag fick välja färgerna 😊 Den är ca 70 cm i diameter. Jag lägger upp fler bilder inne på Virkning.
/Désirée
Oj. Då är den riktigt stor.
/Maria

Ni som tycker att vi är dumma som bokar en resa i december anser ni att hela världen ska sluta upp att resa.
#16: ja tills allt är under kontroll.
Sen börjar man resa inom sitt land.
Sen har ingen sagt att du är dum.
…………………………………..
God förmiddag och Glad Vårdagjämning! 😊
Från idag ska det vara ordentligt med plusgrader här i 08-land säger SMHI. Äntligen! 🌞🌼🌷

Vi kommer inte att resa om läget inte är okej.Det säger väl sig självt.Men förhoppningsvis är läget ett annat om mio månader.
#16: Jag tycker det är en sak att ni bokar, det är ju inte imorgon ni reser utan om 9 månader och jag anser det är helt okej. Ni kommer ju dessutom vara vaccinerade (tror att det kommer krävas för att ens få åka) och skulle det inte gå så är det bara att avboka. Jag tycker ni gör rätt och förstår att ni längtar. Man kan inte sluta längta efter saker bara för att det pågår en pandemi.
#21 7 månader om man ska vara korrekt.
Vaccination förhindrar inte smittspridning dock.
En sak att längta. Men jag personligen står fast att gränser borde vara stängde minst året ut. För alla egentligen (utom transporter som måste med varor och så). Det hade gjort mycket från början om alla länder hade gjort så från start.
Men man ska inte tro att vaccinet inte gör att det sprids omkring. Vaccinerat gör så att man minskar risken att bli allvarligt sjuk
#22: de åker inte förrän december och där är det faktiskt 9 månader till december….
#16 att sluta resa just nu ja, minst året slut, helst ännu längre
Nöjesresor är sånt som kan vänta, för att stoppa upp detta
#23 Läste oktober "karantänen i oktober så om 259 dagar åker vi till Koh lanta igen" så tolkade det som att det var bokat till oktober
Jag hoppas det där vaccinationspasset kommer igång i sommar funkar allt kommer jag boka en resa till hösten jag med, men jag väntar och ser så allt funkar först. +Jag kommer inte åka utanför europa. Idag har jag jobbat och jag möter hundratals människor varje dag många är inte svenskar så det är redan där väldigt internationellt och ibland nästan som att vara utomlands när man pratar knackig engelska med nån. Sedan blev det eurovisionkväll a la 1970
#25: jag hoppas också på intyg!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#26 Ja intyg låter bra 😉
/Maria