Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 105 ggr
Maria
1

Godmorgon torsdag 11 mars

God morgon på er från ett Göteborg med blåst och snö men ändå 1 plusgrad.
Attans väder….

HA en fin dag alla ändå😉

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon.

En minusgrad, och det har kommit ett par centimeter snö under natten. Det blåser som sjutton också, men har slutat snöa i alla fall.

MonicaLagerquist
1

God morgon
Mulet och minus en grad.

Om 51 dagar är det 1 maj då blir det shorts.

Längtar tills dess.

Ha en skön torsdag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Mooniq
1

Mårning. Ugget väder som tusan. Snön vräker ner på utsidan. Ledig morgon och sen blir det att åka till jobbet kl 13. Då hoppas jag att det regnar istället. Sen vill jag ha vår. =)

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Riktigt ruskväder ute och snart ska det komma snö ett helt dygn men kanske normalt för årstiden.

Bild med kattpäls på duken 😳

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

DesK
0

God förmiddag 😊 Plus en grad, snöat inatt som nu ser ut att gå över i regn. Blåser gör det också. Utmärkt dag för inomhuspyssel och en brasa i kaminen 😊

/Désirée

oh-la
1

här hemma är det VAB. Jag och barnen har lite olika tankar om vädret. medan jag helst stannar inne vill båda ut! det ligger ju vitt på marken!
å andra sidan är det en mysig VAB. barnen är egentligen inte sjuka, men då näsorna rinner väljer vi att stanna hemma. jag kan ändå ta det som jag måste göra på jobbet hemifrån, ett möte senare idag exempelvis, genom att muta barnen med lyxig fruktsallad och film. resten av tiden får vi lite extra tid ihop att busa och mysa.