Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 150 ggr
MonicaLagerquist
2

God morgon lördag 6 mars

God morgon
Min snälla man köpte en ny telefon till mig igår.

Man är ju minst sagt beroende av sin mobil.Ska på styrelsemöte på katthemmet och man köper ju numera biljetter via mobilen när man skaåka buss.

Sen har jag kvällspasset på katthemmet efter mötet.Plus att jag är fikaansvarig så jag ska baka lite muffins och ta med mig tänkte jag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
2

God morgon på er.

#0 Vad roligt med en ny telefon😊

Vi ska iväg och veckohandla snart.

/Maria

Ljungåsen
2

God morgon.

En minusgrad ute, och jag håller på att bli galen på de nya, orangea knapparna som ligger mitt i synfältet när jag skriver (ja, jag har klagat på supportsajten).

JMW
3

God morgon.

Men inte behöver man bli galen på knapparna. Det finns ju så mycket annat att lägga energi och ilska på. Se det positiva i allt. Det finns säkert många som uppskattar dem. 👍

Ha en fin dag!

DesK
1

Godmorgon 😊 Minus 2 grader och sol här 🌞 Idag blir det en tur till Nossebro och en promenad med Zaki, som alltid 🐕

/Désirée

Maria
2

Så nu sitter jag i bilen och min man handlar.
Nästa anhalt är apoteket och då är det min tur att handla😉

/Maria

Maria
2

Attans, min medicin har varit slut flera gånger på apoteket och idag när jag skulle köpa så hade receptet gått ut. Morr😆

/Maria

Maria
3

Jag som nästan aldrig bakar, gör min andra banankaka idag. Sonen hade köpt för många bananer och jag har så svårt att slänga saker så det gäller att försöka ta tillvara allt😊

/Maria

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Godkväll 😊🥰
Har inte vart härinne idag på morgonen , hsde besök av min goa’ barndomskompis, hon sov 🛌 kvar , vi hade så mycket att prata om.
Hade en riktigt mysig kväll med go’ mat + efterrätt.

Det blev kyckling rullader med parmaskinka, åt ugnsgrönsaker till . Efterrätt blev choklad pudding,

Sedan hade vi en mysig frukost , kollade film.
Sedan babblade vi mer . . 😊😃😄😂😂

Nu tar jag det lugnt ,
Ha en fin kväll alla ! 😊🥰

HH 🙂

DesK
2

#8 Så härligt med go samvaro och massa babbel och god mat. Det är du mer än värd som sprider så mycket god energi och fina inlägg här på iFokus 😊🤗

/Désirée

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9:
Åhh , vad glad jag blir ! Tack så mycket fina Desk .

Ojojo, , va trött jag va efteråt när min väninna hade åkt hem.
Men detta ska vi göra om snart !!!
Vad skulle vi göra utan våra vänner och familj i dessa tider!!

Massor med varma kramar!!!

Säger Natti Natt och på återseende en annan dag!!
Soligajag1

HH 🙂