Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 296 ggr
Tarotstollan
0

Väckarklocka.

Någon som vet var man kan köpa en gammal hederlig väckarklocka som man drar upp för hand?
Inte elektrisk och inte på batteri.
Jag har letat runt men hittar inga sådana.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

kara_murray
0

Jag tror du får leta på secondhand eller om du hittar en affär som bara säljer klockor.

Carmarino
0

Den här från Ur & Penn verkar vara uppdragbar. Finns även i svart.

https://uropenn.se/vackarklocka-vit-p4622/

De har även några andra modeller som verkar vara uppdragbara. Här är sortimentet. Du ser nog vilka som är analoga. 😊

https://uropenn.se/vackarklockor/

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Väckarklocka Moretime M232-1. Köp online på uropenn.se ✓Fri frakt vid köp över 499kr ✓1 års garanti ✓30 dagars öppet köp
  • Redigerat 2021-03-01 18:22 av Carmarino
Tarotstollan
0

#1. Jag har tittat men inte hittat någon tillräckligt med bra ljud.
#2. Det ser lovande ut, jag får gå dit och se vad de har.

Carmarino
0

#3: Det framgår inte om just de här är batteridrivna. Såg när jag tittade närmare på de andra att de flesta verkade gå på batteri. 🙁

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Tarotstollan
0

Ja, det är det jag sett också men i värsta fall är det ju bättre med en på batteri än ingen alls.

Carmarino
3

Om inte annat så minskar det ju risken att man glömmer dra upp den. 😊