Bilen
Hur ser er bil ut invändigt.Städad eller fullt med saker.
Ny tvättad och ny städan innuti?
Stolt ägare till tre La permer

Båda är leriga, fulla med grus, dåligt samvete, glömda leksaker, dagisteckningar, pinnar man absolut inte kunde lämna i skogen, extramössor… Ja… Bilarna är kaos. Städar dem med jämna mellanrum ordentligt, men två dagar senare ser det likadant ut igen.

#1 Låter som vår bil.
Stolt ägare till tre La permer
Har inte mkt skräp. Utan mer nödvändiga saker.
1a hjälpen kitt till hundarna. Extra koppel, papper, plåster, extra kläder. På vintern reflexer, på sommaren vatten.
Har en låda under passagerar sätet med viktiga saker.
Sen att det är päls, grus, någon pinne. Det ingår. Är en arbetsbil.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Bilen är städad. Kan inte med oordning och skräp.
Ofta städad, sambon är supernoga med att ha städad bil. Både invändigt och utvändigt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Finns en del grus och löv men inga saker synliga invändigt. (Försöker tänka på det där med att "Töm bilen innan tjuven gör det!" 😄.)
Min man sköter vår bil exemplariskt😉
/Maria
#4: Samma sak här! Ordning och reda!
Lämnar inte den full med massa saker och i synnerhet inte värdesaker. Men jag har en del "bra att ha" där ute som solglasögon, munskydd, handsprit och sen lite grejer som fallit ut ur påsar som jag inte "orkat" ta upp, hehe… Sen blir det lite skräpigt när jag åker och köper hö men jag försöker ta bort det värsta. Utvändigt är det sambon som sköter tvätten och det brukar han göra en gång i månaden, så för det mesta är den ganska fin.