Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 163 ggr
Fridaaaa
0

Bra kalender! :D

Behöver en bra kalender eller liknande, som jag kan skriva in vilka pass jag jobbar, skola, skolarbete, BVC mm. Har en liten men lite för lite och inte så bra översikt

Någon som har bra förslag?

Länka gärna den ni rekommenderar. 🙂
Dock inte över 250 kr för en kalender

Den jag har nu är 17x10, så större än den, minst 21 cm höjd och minst 15 cm bredd :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kara_murray
2

En familjekalender, finns i olika storlekar på akademibokhandeln. Går att kolla på nätet.
En familjekalender har ofta flera indelade rutor så man får plats med mycket av det man ska göra.

Maria
0

Jag såg på någon sida på nätet för ett tag sedan att man kunde designa sin egen almanacka.
Det kanske kan vara nåt?

/Maria

Fridaaaa
0

#2 Personlig almanacka har jag kollat in men de är dyrare på de större
Någon annan vet jag inte riktigt

#1 Tack men akademibokhandlen går tyyvärr inte att beställa ifrån, vi har inte den i stan. Och sökte mer specifik som är bra, då det finns många som är mindre bra :) Men ska inte ha nåon som hänger på väggen utan som jag har med mig :)

[Leifsdotra]
1

Jag lägger in allt i min googlekalender som jag har åtkomst till från både telefonen och datorn. Ska jag lägga in många händelser så gör jag det från datorn för det är smidigast då.

Måtten du anger motsvarar A5-format, så googla på planeringskalender A5, jag fick många träffar då tyckte jag.

Fridaaaa
0

#4 tack men jag vill ha det på papper, tycker det är lättare och bättre översikt vecka för vecka :)

Ja flera träffar men alla är inte bra, därav frågan här :) Vilka som är bra, köpt nämligen i den storlek som var kass för att få plats med planeringar osv :)

Fridaaaa
0

Kollade smartphoto men de hade bara mindre varianter att designa tyvärr

Lona
2

En sån här hade jag ofta när jag använde kalender. Bra med plats att skriva på. 👍

Såg på Adlibris att det är lägre pris på de flesta för 2021 nu.

https://www.adlibris.com/se/produkt/kalender-2021-stor-veckokalender-a5-svart-plast-burde-46712165?campaignId=6c41194b-46e2-49d5-a3c5-88b37de14734&article=P46712165

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Köp Kalender 2021 Stor Veckokalender A5 Svart Plast Burde hos Adlibris. Vi erbjuder ett brett sortiment inom Almanackor online. Fraktfritt över 229 kr
Lona
3

Burde hade många olika på Adlibris, med olika "upplägg". Det finns dessutom bilder på hur uppslagen ser ut.
Sök på "Almanacka A5 Burde".

Ex den här:
https://www.adlibris.com/se/produkt/kalender-2021-doodle-ii-a5-burde-46712171?campaignId=6c41194b-46e2-49d5-a3c5-88b37de14734&article=P46712171

Köp Kalender 2021 Doodle II A5 Burde hos Adlibris. Vi erbjuder ett brett sortiment inom Almanackor online. Fraktfritt över 229 kr
Fridaaaa
0

#7 Får fundera på den, föredrar när det är tvärtom, med skrift till höger, och datum till vänster :)

Adlibris krånglar för många, och de har skickat fel grejer till mig och så, så får fundera kring dem eller om produkter de har finns på andra ställen :)

Lona
1

#9: Ok, Adlibris har alltid funkat bra för mig men Burde är ju ett stort företag. Finns säkert på Bokus och andra ställen också.