Sova över
Sov ni över hos era kompisar när ni var små/unga?
Stolt ägare till tre La permer
Inte när vi var" i stan" som vi sa men på landet fick jag sova över hos kompisar. Då tältade vi t.om och då var vi i 7-8 års åldern.
/Maria
Jajamen, det hände lite då & då.

Jag hade några kompisar som jag ofta sov över hos eller som sov över hemma hos oss.
Stolt ägare till tre La permer
Nej, gillade aldrig att göra det. Som introvert var/är det mest jobbigt att sova över. Jag ville alltid sova hemma och få lugn och ro istället för att sova borta🙂
/Christina
Jag sov sällan borta, men jag hade en nära kompis som sov hos mig då och då på helgerna under högstadieåren. Hon hade det lite jobbigt hemma och behövde komma ifrån ibland.
Jag gjorde det hela tiden. När jag var jätteliten bodde min bästis i samma by så då sov vi inte över (om det var för att vi bodde nära eller för att vi var små vet jag dock inte, haha). Sen fick jag en annan bästis i grannbyn, och där sov jag över väldigt ofta. Hon hade egen dator och TV vilket inte jag hade, samt massvis med smink, så det var mycket roligare att vara hos henne. Så där var vi jämt :)
Var mest hos kusinerna samt min bästa vän. i tonåren blev det sällan. Blev mer när jag träffade sambon när jag var 17
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, jag och min bästa kompis sov över ofta hos varandra. I praktiken innebar det att jag förflyttade mig sex meter österut, vi bodde grannar. 😁
Andra kompisar sov jag inte över hos så ofta, jag har alltid haft svårt för att sova borta.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com