Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 204 ggr
Soligajag1
1

Stjärnorna på slottet .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan !!
Jag bara älskar detta program , nu är det Ernst Billgrens dag ,
Vilken personlighet !!!

https://www.svtplay.se/stjarnorna-pa-slottet

Brukar ni titta på detta program?

Soligajag1

HH 🙂

Humor blandas med allvar när fem folkkära stjärnor flyttar in på ett slott tillsammans. I årets Stjärnorna på slottet möter vi Ernst Billgren, Shima Niavarani, Kjell Wilhelmsen, Charlotte Perrelli och Ola Rapace.
  • Redigerat 2021-01-23 16:34 av Soligajag1
JMW
2

Nej, tittar inte på det och absolut inte på Billgren. 😉

Soligajag1
0

#1:
Okej , vilken tur att vi alla har olika smak , då. 😊👍😀

HH 🙂

Vixxen
2

Tycker som du Soliga jag!
Intressant och sevärt! Man kan till och med se gamla avsnitt på play eller youtube .

Soligajag1
0

#3:

Tack så mycket Vixxen , ja,g blev / är imponerad av Ernst Billgrens konst , , jag kollade på Mona Malm , dem visar gamla avsnitt sen hon gick bort . Så roligt att titta på.
Kollade på Svt play .

HH 🙂

Lillyrod
1

Jag har aldrig sett det programmet : )

Vixxen
3

#5: Då har du missat nåt!

Lillyrod
2

Jag har sett reklamen för det och Nej det tror jag inte : )

Soligajag1
2

#7:
Okej , , ja , det är tur att vi alla har olika smak vad det gäller film, serier och såpa operor + allt annat .

Jag tycker det är skoj att se vissa skådespelare , teater människor och andra människor , se deras liv och vilken person dem har varit / är.

HH 🙂

Vixxen
1

#8: Ja, och hur livet format dem!

Tarotstollan
1

Jag har sett något år innan men kommer inte ihåg vilka artisterna var som var med men det var både bra och intressant. Jag har missat det i år men hoppas att jag kan se repriserna på datorn någon gång.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
2

#10: Gör det!
Det är blandningen av olika skådespelare, artister, författare, kulturpersonligheter och konstnärer som gör det intressant!

Maria
3

Jag har lite svårt för sådana program.

Jsg har sett det då och då men det är inget för mig.

/Maria

Soligajag1
1

#11:
Håller med dig Vixxen ! 😊❤️
Man får känna människan mer på djupet i detta program .
Jag visste så gott som ingenting om Ernst Billgren , han är både rolig , ’har ett stenansikte’ tycker jag . 😊😋 alla ’ser’ vi på olika sätt , tycker det är så roligt att betrakta folk och deras sätt , poser . . Ja , allt ! 😊👍😃

HH 🙂

CasaRamon
3

Jag gillar programmet. Mycket bättre numera istället för tidigare år, då det bara var bråk och intriger mellan kändisarna. Det märktes tydligt att dom var uppmanade till att bråka. Inte roligt alls.

Soligajag1
1

Hejsan !
Okej , , inget vad jag minns . Jag kanske har missat ett år .
Förstår om du slutade att titta på det då , inte kul att se när dem bråkar och tjafsar med varandra . Men det går väl inte att undvika lite bråk, , dem bor ju inpå varann ett tag .
Mysigt slott dem bor i .

HH 🙂

Vixxen
2

#15: Under årens lopp har det varit olika slott tror jag.

Tarotstollan
2

Kul att få se lite mer av Ernst sida, mycket av det känner jag igen från serien om Billgrens som gick tidigare förra året.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
2

#16 Okej , det visste jag inte , jag trodde det va samma hela tiden.

#17 Håller med dig , ska se om det finns nånstans att titta på , serien om Billgrens.

HH 🙂

Vixxen
2

#18: Detta står på Wikipedia:
Serien har spelats in på olika slott i Sverige, Trolleholms slott i Skåne (2005 och 2007), Häckeberga slott i Skåne (2008), Thorskogs slott i Bohuslän (2009 och 2010), Görvälns slott i Uppland (2011), Bäckaskogs slott i Skåne (2012–2013), Bjärsjölagårds slott i Skåne (2014), Ericsbergs slott i Södermanland (2015–2016), Teleborgs slott i Småland (2017–2018) och Lejondals slott i Uppland (2019–2020).
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Stjärnorna_på_slottet

Soligajag1
1

#19:

Tack för info !! Gulligt av dig och skicka till mig!

HH 🙂