TV tidning
Har ni TV tidning?
Stolt ägare till tre La permer
Nej ingen användning av den :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ser mycket sällan på TV.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Nej. Kollar på nätet vad det är på TV.
/Maria
Det var längesen jag hade TV-tidning, säkert 20 år sen sist. Har inga tv-programtider att passa, streamar det jag vill se när jag vill se det🙂
/Christina

Svärmor ha en och hon bläddrar i den men oftast på fel dag.
Men hon är nöjd med att den kommer regelbundet.
Själv har jag aldrig köpt en TV tidning.
Stolt ägare till tre La permer
Nej ingen TV-tidning.
Kollar den i Readly, men jag ser mest på Play numera.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Nej, kan kolla allt via tv:n.
Nej, äger ingen TV heller så. Hos mamma brukar vi kolla tablån på internet eller via själva TVn (dom få gånger vi faktiskt kollar på TVn, och inte bara använder den som skärm för någon streamingsajt)
//Jessie
Nej. Jag tittar aldrig på tv. Jag ser det jag vill se via datorn.
Just nu ingen, men ibland när det kommer erbjudande att man kan prenumererar på en veckotidning och få TV-tidningen på köpet så brukar jag nappa, min man vill gärna ha TV-tidningen.
Ja, varje vecka! Så bra att i lugn och ro sitta och gå igenom den och ringa in alla program jag vill se.
Har försökt med att kolla på datorn men jag glömmer lika fort vilken dag, vilken tid, vilken kanal och vilka program det är jag skall se.
Så det var ett fruktansvärt bläddrande fram och tillbaka, det funkar inte för mig och jag ser mycket på tv!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag pren. på tv-tidning. Så skönt att den kommer i brevlådan varje vecka. Varje fm. kollar jag tabl och spelar in program på olika kanaler som går samtidigt.
Nej, ingen TV-tidning här. Men jag brukar kolla på TV.nu vad som går så att jag kan hålla koll på mina favoritprogram.
Nej, vi har bara några enstaka kanaler så det går snabbt att kolla igenom via TVn om det är något att se. Fast vi tittar mest på Netflix via TVn, ser sällan tv-program utöver nyheterna. Några enstaka program följer jag, men annars streamas det.
Båda sönerna streamar oftast det de vill se från sina datorer om vi inte tittar på någonting tillsammans alla fyra.