Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

LĂ€st 143 ggr
Maria
2

Godmorgon fredag 15 januari

God morgon pÄ er.
Vi har 5 minusgrader😕

Jag önskar er en fin fredag i alla fall.

/Maria

Åsa S
1

HÀr Àr det -10C och jag blir lite orolig för vi ska Äka till stugan och tydligen Àr det -17C dÀr just nu och vattnet har frusit nÄn gÄng nÀr det varit nedÄt -20C och vi har haft 1st fÀrre element pÄ denna vinter, men det sÄg inte ut som det skulle bli sÄ fruktansvÀrt kallt i lÄngtidsprognosen nÀr vi var dÀr i söndags sÄ vi kopplade inte in ett till element

LjungÄsen
2

God morgon.

HÀr Àr det sex minusgrader och temperaturen sjunker fortfarande. TÀnkte passa pÄ att frosta av frysen nu nÀr det Àr kallt nog.

#1: HÄller tummarna för att vattnet inte frusit!

flocken
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
-6 hÀr. Blir att klÀ pÄ sig nÀr man ska ut.
Trött medvetslös.
Om vi hinner mÄste vi in till Kalmar idag. Jag undviker affÀrer. Men nu har min arbetsjacka gett upp helt. Nu Àr den sÄ sliten sÄ att den inte hÄller vÀrmen eller nÄgot fukt. Trodde den skulle hÄlla vintern ut.
KÀnner som en av mina dagishundar Leo, mÄste vi gÄ ut?

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag fyller sonen som bor kvar hemma Är.

SÄ ikvÀll blir det smörgÄstÄrta med nÄgra av barnen.

Men först ska vi ner till svÀrmor och hÀlsa pÄ.

12 minusgrader ute sÄ det blir till att sÀtta bilen pÄ vÀrmning.

Kattutan men stolt PlÄtis Àgare

Lussan20
1

Godmorgon alla!
Vi har minus 9 i Peking(som Norrköping kallas)
Planerna för dagen Àr att baka lite rÄgbullar, frysen gapar tom och vi undviker butikerna i det lÀngsta. Vi har vÀnner som gÄtt bort i Corona i nov, sÄ vi aktar oss.
Hunden fĂ„r ta vinterkappa för första gĂ„ngen i Ă„r. Passar pĂ„ att önska en fin helg
.Mvh/WL

Maria
0

#4 Grattis till sonen 🙂

/Maria

MonicaLagerquist
0

#6 Tack Han har just bakat en chokladtÄrta.Det doftar sÄ gott.

Mooniq
0

go förmidda! I tisdags hÀmtade jag den nya bilen och idag lÀmnade jag in den till verkstan - de ska montera motorvÀrmare. -9 i morse och nÀr jag kom till verkstan sÄ hade de startat upp lÄnebilen sÄ den var varm och avfrostad - go service. Solen skiner men riktigt kallt ute, -8 nu. Ska pyssla lite inomhus, det lockar inte att gÄ ut idag, i alla fall inte Àn. =)

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

Totum
2

God middag.
-23 sÄ idag blir det till att sitta inne och elda i vedspisen.
Men solen skiner och det Àr sÄ vackert ute.
Ha en fin dag.

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag Àr det tulpanerna dag. Köpte vita till svÀrmor och röd Rosa till mig sjÀlv.

Soligajag1
0

#9:
Brr r. . Va kallt ! đŸ˜±

DĂ„ skulle jag stanna inne , hĂ€r Ă€r det -12 , oxĂ„ kallt ! Blir inne o pysslar , tagit bort Julen , satt upp andra gardiner o köket och sovrummet . đŸ˜Šâ€ïž

HH đŸ™‚

citytjejen
0

HÀr Àr det tio uppfriskande minusgrader och det var t.om lite sol tidigare idag. Passade pÄ att gÄ en lÄng, skön promenad pÄ lunchen och fick ett skönt avbrott i hemarbetet!

/Christina