Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 207 ggr
MonicaLagerquist
2

Flyga luftballong

Är det något du har gjort eller skulle vilja?

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

Nej fy sjutton haha!
Aldrig testat och aldrig att någon får mig till det :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

Nej!
Med min otur skulle ballongen gå sönder högst upp o jag faller mot en plågsam död

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

Nix inget för mig.

Maria
0

#1 Håller med Fridaaaa😃

/Maria

JMW
0

Aldrig i livet!!!

Tarotstollan
0

Jag har aldrig gjort det men trots att jag är höjdrädd är det faktiskt något jag skulle vilja testa.
Kanske för att jag inbillar mig att det går sakta så jag hinner vänja mig vid upp- och nedstigningen. 😁

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lona
1

Jaaa! Jag fick faktiskt en luftballongfärd när jag fyllde 35, tyvärr blev den aldrig av.

Däremot har jag både hoppat fallskärm och flugit skärmflyg (tandemhopp båda gångerna), helt fantastiskt!

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

kara_murray
0

Ja!! Det hade jag väldigt gärna gjort!! Jag har hoppat fallskärm vilket var fantastiskt!!

johan
0

Det har jag gjort för ca 20 år sedan. Det var kul i typ 5 minuter. Sen var det mest kallt och enformigt.

Mvh // Johan

Sindri
1

Underbart äventyr. En stilla sommarkväll över Stockholm. Fin landning och avslutning med champagne.
Precis som med segling uppskattar jag tystnaden.

MonicaLagerquist
0

Jag är rädd för att jag skulle få panik.

sp0ngeb0b
0

Aldrig i livet. Är höjdrädd och hatar även att åka flygplan. Tror dock det skulle vara väldigt coolt om jag bara hade vågat. Men det är absolut inget jag drömt om eller någonsin tänkt att jag vill göra. Tycker det ser så rofullt ut när de glider fram över himlen dock. Brukade se dem från mitt barndomsrum, tror där fanns något företag som anordnade sådant någonstans åt det hållet som mitt fönster vette. Det var kul att se som liten :)

[[eskils_]]
0

Har aldrig flugit luftballong men skulle gärna vilja, någon varm och vacker sommarkväll…

Hoppa fallskärm däremot får andra syssla med. 😲

citytjejen
0

Har gjort det en gång och det var verkligen en häftig upplevelse! Dock var jag nära att få panik när vi steg uppåt för då fick jag för mig att botten kunde lossna från korgen😅Men jag samlade mig efter en stund om kunde njuta av flygturen!

/Christina

Lillyrod
0

Det skulle aldrig falla mej in.

[Moon AppleGrey]
0

Kanske.
Var något spännande med det när man var liten, men nu i vuxen ålder är det inget man har tänkt närmare på.
Hade faktiskt glömt bort den längtan man hade då det var så mycket man ville prova på som barn, som exempelvis att flyga flygplan (köra privatplan, inte vara vanlig resenär på passagerarplan).

Scorpio97
0

Nej, tack. Jag är höjdrädd och tycker det är tillräckligt jobbigt att stå på en stol utan stöd eller att gå i trappor utomhus där man ser marken. Tittar inte ut när jag sitter i flygplan heller. Om jag skulle åka luftballong vore det nog ingen trevlig upplevelse varken för mig eller övriga i ballongen

//Jessie