Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 140 ggr
Maria
2

Godmorgon fredag 1 januari

God morgon på er årets första dag.
Hälsningar från ett tyst och stilla Göteborg.

/Maria

Emo
2

God Morgon och God Fortsättning på det nya året!

Min vovsing klarade sin första nyårsafton utan att vara rädd för smällandet. Hon undrade bara vad det var som lyste upp hela rummet.

Just nu är det lugnt och stilla i Röke, men i natt blixtrade och small det rejält. Det verkar som om alla grannar hållit sig hemma och tävlade om vem som hade det pampigaste och dyraste fyrverkeriet.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

JMW
2

God morgon och god fortsättning.

Jag gick och lade mig före elva men vaknade till av lite smällande på håll. Somnade om.

[Moon AppleGrey]
1

God morgon från ett lika tyst Västerås.

Nog var det en del fyrverkerier vid tolvslaget, men då det började ordentligt redan vid 23:45 så tystnade det efter kanske 00:06.
Trodde faktiskt inte att jag skulle orka hålla mig vaken så pass länge.

Ljungåsen
1

God morgon.

Här är det en hel plusgrad ute. Min vana trogen sov jag mig igenom tolvslaget utan att höra ett enda dugg. En av alla fördelar med att bo på landet.

Maria
1

Hos oss brakade det loss ordentligt vid tolvslaget. Däremot höll det bara på som värst i 20 minuter. Jag stod och tittade på alla raketer. Min man hade redan somnat.
Det regnade ute så det var kanske därför det var lite lugnare i år.

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon

Lite segt idag.Men jag hoppas att dagen tuffar på som vanligt.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

flocken
1

Godmorgon
Lugnt o skönt här ute på ön. Vinden låg På mot än så vi hörde lite från fastlandet. Sigge undrade vad det var som lät. Inte rädd. Bara lite fundersam. Bara han fick krypa upp till mamma så somnade han om. Då lägger han sig raklång framför mig så jag ska krama om honom. Han vet nog inte att han är en hund.
Regnar. Inga planer för dagen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
1

Det snöar för fullt här nu. 😕

Fridaaaa
0

Här småsnöar det lite, se om något lägger sig
Jag sitter med kopp kaffe och sambon & sonen myser i sängen framför tvn :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Moon AppleGrey]
0

Här snöar det inget alls. Trist. 😔

JMW
1

#10: Jag tycker det är trist att det snöar. Vill inte ha snö. Fast det lägger sig inte som tur är.

[Moon AppleGrey]
0

#11: Det förstod jag av din kommentar. Synd att man inte kan byta väder. 🙂
Avskyr när vintern är mörk och grå.

Lussan20
0

Gott Nytt År till er alla!'Vid 23 började det braka loss här i Norrköping, mer än andra år som vi bott här i City! Vår hund firade sitt första nyår här, det gick bra, men lite fundersam va rhon. Vi körde högre ljud på Tv och radio samtidigt de värsta 10 minuterna efter tolvslaget.
Nu samlar vi kraft och kämpar på för ett nytt år som kanske blir mindre isolerat….MvhWL

aggeelin
0

Gott Nytt År!
Nu ska jag ta en cykeltur, regnkläder på. Jag behöver komma ut en stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
0

God fortsättning på det nya året! Hoppas det blir ett mer normalt år till skillnad från 2020…
Här är det mulet men uppehåll. Var ett förskräckligt oväsen i natt med fyrverkerier här och där. 🎇 Inte så kul tyckte katterna.