2020
Blev året som du trott?
Stolt ägare till tre La permer
Inte alls! Detta året blev ett riktigt s***år för min del. Det har hänt flera grejer jag inte hade önskat. Ovanpå allt denna Coronapandemi.
Nästa år! Då blir det mitt bästa år!
- Redigerat 2020-12-24 08:53 av JMW
Definitivt inte!
Tufft år. Glad att vi bor på landet, hade blivit tokig om jag hade bott i stan för att försöka undvika allt folk ect.
Men hoppas 2021 blir bättre :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan inte påstå jag är missnöjd för mig har det vart ett helt ok år men coronan så klart den känner man en stor sorg och tragik med men förhoppningsvis vänder det så vi kan få våra liv tillbaka men så ofattbart tragiskt med alla som fått sätta liv och hälsa till, alla som slitit i vården dom gör det alla tiders bra ❤️
Kort och koncist: NEJ
Verkligen inte. Värsta mardrömsåret. Jag förstår att folk blir deprimerade , även om jag själv inte blir det. Och så dessa stackars , stackars sjukvårdspersonal. Jag lider med dom. Man får ju hoppas att nästa år blir bättre . I alla fall innan hösten.

JA det blie ju lite kaotiskt.
Så glad att vi har svärmor på nära håll och att min far kunde flytta hem till sin särbo ute i skogen.
Stolt ägare till tre La permer

Det var nog få som kunde tro att det skulle bli en pandemi. Däremot, om frågan är om det blivit som jag tänkt mig så är nog svaret att, ja, det blev nog ungefär som jag tänkt. Lite bättre till och med i vissa avseenden. Jag har varit mammaledig större delen av året så jag och barnen har verkligen kunnat anpassa oss. När jag började jobba i november hade pandemin gjort att hemarbete var rekommenderat och det sparar mig närmare 3 h pendling om dagen. Fick även förhandlat fortsatt hemarbete några dagar i veckan även förbi pandemirekommendationerna. Jag, personligen, har haft ett bra år!
Ja, mer eller mindre. Det enda som förvånat mig (utöver pandemin då givetvis) är väl att jag flyttade ut till en liten stad, ganska långt från var jag bott hela mitt liv fram tills dess. Förutom avståndet till alla jag känner är jag (kanske lite förvånande) väldigt nöjd med min flytt. Skönt att flytta ut till en småstad efter att ha bott i storstad. Förutom det har jag väl levt i princip som vanligt, lite mindre socialt liv bara. Och det var väl det jag förväntade mig också. Jag är väldigt nöjd med året som varit faktiskt. Pandemin är ju väldigt tråkig som alla säkert håller med om, men för mig som är introvert är mindre sociala sammankomster ganska välkommet, hehe. Och att flytta ihop med sin kärlek är ju inte fy skam.