Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 109 ggr
MonicaLagerquist
0

Julkläder

Köper du julkläder till dig själv?

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

Inte julkläder med julmotiv
Däremot om jag inte har något vettigt hemma, någon klänning eller skjorta/blus/tröja med snyggare byxor till

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Det har jag nog aldrig gjort.

/Maria

[Månglädje]
0

Inget med julmotiv däremot brukar jag inspireras av julens färger.

sp0ngeb0b
0

Jag har köpt en jultröja i mitt liv som jag fortfarande har. Fast man kan nog säga att det är mer en vintertröja då den är ljusblå med en pingvin på men förutom det är det klassiskt ful-jultröja-stuk. Jag tycker fula jultröjor är roligt men tycker inte man ska ränna runt och köpa nya varje år bara för det.

Ett år köpte jag mysbyxor med julmotiv på rea på H&M. Mest för att de verkade vara så jäkla sköna, och jag hade rätt - de skönaste mjukisarna jag ägt i hela mitt liv (och jag har ägt många haha).

Förutom det, ingenting vad jag kan minnas. Är inte så mycket för färgglada kläder överlag så jag håller mig gärna till mina vanliga, mestadels svarta kläder. Min familj brukar inte direkt klä upp sig på julen heller. Kanske tar en halvfin klänning (typ en enkel vardagsklänning i bomull) eller något men då brukar jag ha halvfula men bekväma strumpbyxor och raggsockor till. Inga röda plagg för det äger jag inte, möjligtvis gröna.

flocken
0

Har alltid finare kläder. I år blir det en röd klänning. Men som även kan användas annars oxå.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lillyrod
1

Nej jag skulle inte köpa något bara för att det är jul. Några särskilda julkläder har jag inte heller. Jag har faktiskt aldrig hört ordet julkläder förut.