Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 147 ggr
MonicaLagerquist
4

Nu vänder det

Nu går vi mot ljusare tider.
Imorgon är dagen 2 minuter längre.
Det finns hopp!

Stolt ägare till tre La permer

Ljungåsen
1

Det är rätt skönt faktiskt. Jag är trött på mörkret.

Vixxen
1

Positivt!
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

DesK
0

Så härligt! 😊🌞💛👍

/Désirée

Fridaaaa
0

Längtar så till våren!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Månglädje]
0

Det är härligt och fort går det fast man tycker det ska ta lång tid så rullar det på, solen var på besök idag men tackade för sig efter bara en halv minut ☀️

Mooniq
0

Härligt! Snart rulkar vi tbx mot moder sol igen🌞

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

sp0ngeb0b
1

Är jag den enda som tycker mörkret är mysigt?! :D

Men jag får nog hålla med. Liiiite längre dagar hade varit trevligt. Om inte annat så att man kan träna utomhus även på eftermiddagar/kvällar. Mitt utegym har tyvärr inga lampor så det blir svårt att fixa träningen på kvällstid.

Carmarino
1

#7: Tycker också mörkret är mysigt, så du är inte ensam. 😊
Varje årstid har sin tjusning, men om vi hela tiden längtar efter de vi inte har så får vi ju aldrig njuta av nuet.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[[eskils_]]
1

Dagsljuset får gärna komma tillbaka nu på eftermiddagarna! Så trist när det är kolmörkt redan klockan 16.

JMW
1

#7: Jag gillar mörkret. Det är ju inte så att det varar för evigt så jag njuter. Att tända upp ljus är ju så härligt!
Just nu sitter jag här och myser. Har tänt 7 värmeljus och fotogenlampor. Kunde inte bli härligare.
Ljuset kommer så sakteliga tillbaka, dag för dag.

DesK
0

Jag gillar också att mysa med levande ljus, men tycker att det är trist att det blir mörkt så tidigt som vid 16-tiden och så tycker jag att det är trist med de dagarna när det aldrig blir riktigt ljust. Nu vänder det och snart är det märkbart längre dagar 😊

/Désirée