Godmorgon tisdag 15 december
God morgon!
Mitt i december och här har vi just nu 5,6 grader. Vad säjer man.
Ser ut som det här är julvädret vi får. Fast mig gör det inget. Jag tycker det är skönt att slippa kyla och snö och framförallt snöskottninng.
Ha er en fin dag och njut. Det finns så mycket att glädjas åt.
Godmorgon
6,5+ ute. Inget regn just nu.
Vaknade med huvudvärk. Suck. Hoppas det ger med sig.
Igår såg vi en glimt av blå himmel och sol. Den finns där uppe.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1: Jag såg också en glimt, lite lite blå himmel faktiskt.
När jag gick och lade mig igår kväll så vräkte det ner regn.
#2: hoppet finns att få se himlen igen 😄
Ingen aning om vädret igår kväll. Sov redan kl 21.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon.
Här är det sex plusgrader, men det har slutat regna i alla fall. Jag skulle hellre vilja ha snö förstås. Det behöver inte vara mycket. Några centimeter och några minusgrader bara.
God morgon.
Här är det hela 7 grader ute.
Hoppas ni får en bra dag.
/Maria
God morgon!😊 Blev sovmorgon idag och en bättre natt än igår. Nu dags att gå ut en sväng med Zaki 🐕
/Désirée

God morgon
Idag ska jag förla med dottern till ÖNH,Hon har ett sår i näsan som inte vill läka och hypokondrisk som hon är så tror hon att det är cancer.
Mannen får köra oss till Uppsala.
Plus fem grader just nu.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon!
Fortfarande milt ute och jag som hatar att frysa har inget emot mildväder men det är konstigt. Vi tillhör "stan" och de som bor på samma väg men en annan del av den går snöröjning av kommunen. Vi får skotta vår väg själva. Varenda dag vi slipper skotta vägen är jag glad. Dessutom har vi en rejäl backe här och den är ofta snorhal vilket vi just nu slipper.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7: ja julkalendern är bra i år!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#14 Så härligt😃
/Maria
God Eftermiddag !
Gråväder och snö i morse som smält undan men det är så fint med alla belysningarna i trädgårdarna så här inför jul 🎄
Ha en fortsatt fin tisdag.