Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 188 ggr
MonicaLagerquist
1

Arnbandsklocka

Är det något du använder?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Nej det var längesedan 🙂

/Maria

JMW
1

Jag har två riktigt fina men det var många år sedan jag använde. Har ju alltid mobilen på/med mig så varför ha armbandsklocka.

MonicaLagerquist
1

Jag använder klocka och har så gjort sen jag fick min första som sjuåring.

Skulle inte kunna vara utan.

Lona
1

Ja, även om jag har mobilen med mig så är det ju lättare att titta på klockan. 👍
Jag struntar egentligen i hur den ser ut men den ska vara tydlig och vattentät!

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
1

Nej har aktivitetsarmband så skulle bli för mycket, tyvärr går det inte att se klockan längre på den av någon anöedning efter uppdatering

Men inte haft på flera år, tycker bara det är mer ivägen
och på jobbet får det inte användas (armbandet har jag i ficka)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2

Nej.
Kan inte ha något med klocka på armen. Stressar ihjäl mig. Hade en period aktivitets armband. Det gick inte det heller

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2

#4: Jag har mobilen i min BH. Lätt att fiska upp och kolla tiden. 😅

sp0ngeb0b
1

Ja, i form av ett aktivitetsarmband som bl.a. visar tiden. Innan jag hade den hade jag ett vanligt armbandsur. En period hade jag både och eftersom jag var så van vid mitt vanliga armbandsur.

MonicaLagerquist
1

#4 Jag äger ingen BH.

citytjejen
1

Har en smartwatch/aktivitetsarmband som jag tycker är jättebra. Det jag använder den till mest är för att se tiden, stegräkning och för att den märker när jag sitter stilla för länge och då påminner den mig om att göra lite stretchövningar eller andra övningar🙂

Innan jag skaffade den hade alltid en vanlig klocka, det har jag haft sen jag var fem år tror jag.

/Christina

Sindri
2

Utan klocka känner jag mig naken. Tar alldeles för lång tid att hala upp mobilen och kolla. Däremot kan jag kolla på klockan utan att ta in vad den är. Så måste jag kolla efter en minut igen. Det har min man roligt åt.

Lillyrod
0

Jag använder inte armbandsklocka. Jag hade ett kort tag men upptäckte att jag lätt får eksem under den så det fick vara. Klockor finns ju överallt så det behövs inte.

Tarotstollan
0

Så fort jag går ut tar jag på mig armbandsklockan, lättare att nå och se än den gamla mobilen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

CasaRamon
1

Jag använder armbandsklocka, och kommer nog alltid att göra det. Ser det som ett smycke dessutom. Har flera. Men det beror nog också på att man alltid har gjort det. Fanns inga mobiltelefoner när jag var ung. Men ungdomarna använder ju mobilen till allting, så det är en vanesak.

Lona
0

#7: 😂
Ja, där kan man förvara allt möjligt! Nu kom jag ihåg att jag brukade ha en del av semesterkassan där när vi var ute och reste.😀

#11: Så gör jag med! Kollar på klockan men kommer inte ihåg vad den visade i mer än några sekunder. 😁

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com