Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 142 ggr
JMW
2

Godmorgon måndag 30 november

God morgon!

Sista dagen i november. Tänk så fort det gått!
Ny vecka och en massa nya fina dagar får vi. Jag börjar veckan med välbehövligt besök hos min frissa. Ska bli så skönt att rensa ur och fräscha till håret.

Just nu har vi kolsvart ute, jag ser inget mer än vår ljusslinga. Det är -2,8 grader.

Ha en fin dag alla!

Maria
1

God morgon. Plus tre grader här. Jag har haft en jobbig natt. Så ont. Fortfarande påverkad av mina smärtstillande och det har heller inte gått över helt så jag får stanna hemma idag.
Ha en bra dag alla

/Maria

• Redigerat 2020-11-30 05:52 av Maria
Ljungåsen
1

God morgon.

Här är det nollgradigt, och säkert snorhalt ute.

#1 Jobbigt med ont, hoppas det släpper snart.

DesK
0

God morgon! 🌞☕️ Tiden springer… idag ska bilen 🚗 få sig en välbehövlig omgång 😊 Maria, krya på dig! 💚

/Désirée

• Redigerat 2020-11-30 07:14 av DesK
MonicaLagerquist
0

God morgon
Idag ska Satake tillbaka till Ultuna för koll.

Kvart i elva ska vi vara där.

Vi ska passa på att handla när vi ändå är inne i stan.

Mannen ska ner till affären som säljer ölartiklar.

Ha en skön början på veckan.Så här sista dagen på november.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1

Godmorgon!
Å så morgonpigga ni är!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

#1: hoppas du känner dig bättre snart!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Åsa S
1

Ledig idag så jag ska laga lite mat så jag har i veckan + jag har spenderat morgonen med att shoppa julklappar via nätet så nu är jag nästan klar det är bara till min systerdotter som jag kommer behöva besöka en butik alla saker hon vill ha är slut på webben men kan finnas i butik och så var det även förra året och då fanns det i butik, men jag kommer vara nära 2 lekiabutiker på fredag så jag får väl kolla där ifall nån av de saker hon önskar sig finns där. Tyvärr verkar de ha tagit bort funktionen där man kunde kolla lagersaldot i butik på webben.

Maria
1

Tack ska ni ha. Jag ska inta soffläge strax😉

/Maria

[Månglädje]
0

God Eftermiddag !

Hoppas du känner dig bättre snart Maria.

Ha en fortsatt fin dag på er.

Mooniq
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Go eftermiddag. Har just kommit hem från jobbet. Gråväder, duggregn och råkallt - och då är det skönt att ha ett inomhusjobb, måste jag säga.
Tyckte lite synd om gubbarna som var ute o jobbade.

På jobbet har den gamla bryggaren gett upp och idag kom paket med ny bryggare och vattenkokare - den gamla vattenkokaren har dåligt minne och glömmer stänga av sig. Fräscha grejer, så det blev både premiärkaffe och premiärte under dagen

Nu e det mörkt ute och klockan är bara 16.20 - längtar till februari och till ljuset igen. Nu blir det lite mat o sen soffhäng med tv och stickningen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
1

#1: Krya på dig
Saknar verkligen emoji'sarna - här hade jag velat sätta in en sol och en blomma.. jaja.. du får en sol och en blomma mentalt =)

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Månglädje]
3

#11: Håller med dig man saknar emojis som dom var i förra versionen av i fokus för dom var alla tiders bra men det finns lösningar att ladda ner.

https://www.microsoft.com/en-us/p/emoji-viewer/9nblggh6csf9?activetab=pivot:overviewtab

Dock mer krångligt att hela tiden behöva öppna upp fönster än som det var på den gamla goda tiden med våra smileys bara klicka så fanns dom med i inläggen och det saknar man något så fasligt men nåja lite glada gubbar finns att tillgå i alla fall 🙂

Nu vet jag inte hur det fungerar för er som använder mobil och jag har bara ett gammalt tröskverk till dator men jag lyckades ladda ner dom men som sagt lite mer krångligt är det än som vi hade det innan nya i fokus.

A gallery with categorized emoji and symbols for you to choose. You can simply copy the emoji to the clipboard, or even drag and drop them to some applications like MS Office.
JMW
0

🌞💐