Godmorgon lördag 14 november
God morgon på er från ett nattsvart Göteborg.
Det är hela 7 grader ute så man ska väl inte klaga.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
God morgon!
Väldans varmt för årstiden, här har vi nu 6 grader. Jag väntar på att det ska ljusna så jag kan gå ut på dagens första prommis.
God morgon.
Här är också sju grader och mörkt. Hoppas på att kunna få upp en ljusslinga på baksidan sen när det ljusnat. Den behövs.
Det är ju så mysigt med slingorna ute. Vi har fått upp två stycken. Hittills.
#3: Jo, det är mysigt. Baksidan av huset vetter mot skogen och vi har inga grannar alls åt det hållet, så det blir verkligen fullständigt becksvart utan ljus.
God morgon!
Leeeedig helg, ska bli så skönt och välbehövlig! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
Idag fyller en av mina morbröder 84.Det blir ju av förklarliga skäl inget kalas men jag hoppas att han får en bra dag.
Här hemma ska jag fixa lite.Uppfödaren som ska hämta Galena nästa helg vill ha lite bilder så jag ska se om jag kan få till det.
Ha en skön lördag!
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jag hörde något smart på radion. Istället för att kalla slingorna julslinga så kallar vi dem vinterslinga.
Jag har ett antal slingor inomhus som finna där året runt utan att det för den delen kan kallas julslinga.
#7: vad skönt att höra att fler har slingor inne året om. Ger ett så behagligt sken
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#7: Jag tycker ljusslinga är ett bra ord. Det säger precis vad det är, och ger ingen koppling till vare sig jul eller vinter.
God Eftermiddag !
Håller med er om slingorna ljusslingor låter mer rätt och en del är tidiga redan i augusti att sätta upp dom där i trädgårdarna och det ser så himla mysigt ut när mörkret börjar falla på.
Har vart inne på att fixa tidigt om hösten både ute och inne men det har inte blivit av och brukar bli till jul med nät över häckarna och buskarna. Nytt för i år är tre stycken kransar batteridrivna och två runda tujor att sätta i nån kruka som har belysning. Får se hur det där är för det är Clas O så kvaliteten ska man inte räkna med men ibland har dom faktiskt riktigt bra grejer så jag hoppas det blir bra .
Önskar er en god lördagsafton 🙂