Alla Helgon
Gör ni något särskilt denna helgen eller är det bara en helg som vanligt?
/Maria
Vanlig helg för oss :)
Zam har kört halloween i typ 1,5 månad nu haha! Hopplöst när affärerna börjar evigheter innan med hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I år blir det inget särskilt, lite gott att äta och dricka samt ljuständning för nära och kära som i år sker digitalt pga pandemin samt ljusen här hemma 🕯️
Har tänt ljus på gravarna där mina närmsta ligger.
I övrigt är det en vanlig helg. Jag vägrar amerikanska jippon som endast gynnar butiker.
Idag är det 4 år sedan min älskade moster gick bort. Hon, liksom jag, älskade allt som hör Halloween till så jag ska se lite passande filmer, äta gott och tända ljus.
Hade det inte varit corona-elände så hade jag gärna gått till en kyrkogård här i närheten och tänt ljus i minneslunden.
// Harley

Det är årsdag av min mamma som dog 2007. Vi var in och tände ett ljus på graven häromkvällen.
Stolt ägare till tre La permer
Jag var på kyrkogården i torsdags o tände ljus.
Men det hör till vår vardag.
Jag är ensam hemma med sigge. Så vi tar härliga promenader, kollar på film.
Ikväll blir det pannkakor som är gjorda på keso, banan och kokos. Sen olika frukter till
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag tänder ett ljus här hemma, för nära och kära som jag saknar.
I övrigt är det en vanlig helg för mig. Halloween har aldrig varit min grej.
//Jessie
#7 Så gott.
Du har möjligtvis inte receptet.?😉
/Maria
Jag ville till min mormors grav 30 mil bort, men det blev/blir inte av. :(
Mvh
Mig
Vi tände ljus härhemma för de som inte finns med oss längre. Vår närmaste vän var hit och åt med oss i lördags kväll och igår var vi hem till min bror. Så det var väl mer som en vanlig helg egentligen. Jag brukar inte åka till minneslunden och tända ljus om inte pappa specifikt frågar, känner mig mer bekväm med att tända ljus hemma.
#9: du ska få det. Påminn mig om jag glömmer 😃
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet