Godmorgon måndag 5 oktober
Godmorgon på er från ett Göteborg med 11 grader. Det regnar i alla fall inte.
Ny vecka, nya tag. Hoppas ni får en bra måndag.
/Maria
God morgon.
Det är åtta grader ute, och jag har precis serverat marsvinen frukostgrönsaker. Alla är väldigt pigga, även de nyopererade. Det känns jättebra.

God morgon
I natt har kattungarna rymt ut ur hagen så idag ska vi plocka bort den och låta kattungarna få hela datarummet att vara i.
Efter det blir det en sväng till Uppsala för att hämta ut med medicin till Kråkan. De hade bara en förpackning inne i fredags när jag var där så idag ska det komma mer.
Ha en skön början på veckan.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Äntligen, ledig dag, jobbat fredag till söndag.
Men helgen har varit bra, vilket är skönt att det kan få flyta på någon gång :)
Idag blir det veckohandling i vanlig ordning
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Här regnade det imorse, men det verkar äntligen ha slutat nu. Igår regnade det hela dagen här.
Jag jobbar hemifrån idag, maken och yngste sonen är ute och grejar på gården. Det är praovecka, men inte lätt att få tag på prao-platser så det är tur att vi har vår gård. Han får göra prao hemma helt enkelt. Det blir lite nya saker att lära sig som annars sköts när han är i skolan, så det blir inte samma gamla sysslor som han vanligtvis hjälper till med.
God Eftermiddag !
Regnade hela natten men sen sprack det upp mitt på dagen och solen värmde riktigt härligt fast regn utlovats och 15 grader är det just nu. Har haft tvätt ute som nästan var torr när jag tog in den.
Ha en fortsatt fin dag 😊

Kattungarna tyckte att det var toppen sjok att få ett helt rum att springa runt i.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Började höstterminen i min målar grupp. Målade inget utan satt och skissade på några mandalas som jag skall se om jag sen kan lägga in på målarduk och sen måla.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!