Tjohoo ny mobil
Skriver detta från min nya mobil. En Samsung Galaxy A51.
Mycket mer minne och bättre kamera än min gamla.
Är ni nöjda med er mobil?
/Maria
Jag är väldigt nöjd med min mobil. En Iphone7. Äldre modell men telefonen var 1 månad gammal när jag fick den för några månader sen.
Jag har android på jobbet och den och jag kommer inte överens. Det är en Samsung nånting : )
Jag har alltid haft Android och vill inte byta då det känns som om jag kan den.
/Maria
Jag har haft Samsung i många år men förra året bytte jag till en Huawei p30 pro, just för att den har en ypperlig kamera. Jag är helnöjd.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
ja har huawei p20 pro , nöjd :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har en Samsung galaxy S9+, haft den i ca två år och är jättenöjd med den! Har nyligen skaffat en smartwatch också, kul och bra pryl!
/Christina
Motorola G6 plus. En mobil i en prisklass jag kan acceptera.
Sedan jag gick ifrån knapptelefon har jag haft Motorola och är mer än nöjd.
Jag har en iPhone X som jag har varit mycket nöjd med i tre år. Numera är den bara snygg för den dog i ett regnväder för några veckor sen.
- Redigerat 2020-09-26 18:54 av Niklas
På min Z3 slutade alla knappar längst ner att fungera, fick stänga av + sätta på varje gång jag ville byta aktivitetstyp. Håller precis på att förstå mig på Xperia 5. Var ett elände att få över alla sms och mms, men det gick till slut
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
0
Va kul Maria 😊❤️
Jag har en IPhone 5 , är så nöjd med den ! 😊
HH 🙂
Jag är så nöjd med min. Motorola g6. Har haft Motorola sedan jag lämnade knapptelefonen.
Kommer att fortsätta med den för det är en bra mobil som passar min plånbok.
Grattis Maria till nya mobilen 😎
Haha tack. Jag är jättenöjd hittills 😉
/Maria
#12:
Säger oxå Grattis till din nya Mobil ! 😊❤️ Hoppas du hunnit lära dig något och att det går bra.
HH 🙂
Efter att ha haft min gamla mobil i många år stendog den nyligen. Jag köpte en "ny" via Blue City, de säljer begagnad elektronik med garanti. Finns flera andra sidor som gör detsamma. Det blev en Galaxy S9+ och är väl nöjd med den men jag saknar min gamla, haha! När man haft en och samma så länge blir det lite jobbigt att behöva skaffa en ny och även om det var samma märke och serie är det mycket som har ändrats som gör mig förvirrad.
#14 Ja det är jättemycket nytt i mobilen trots samma märke men jag känner ändå igen mig på något sätt.
Jag tycker det är lite roligt att pyssla med😉
/Maria
#15: Det jobbigaste var nog ändå att få till alla inställningar igen. Jag hade väldigt specifika inställningar ang vilka notiser som fick låta/vibrera och vilka som skulle vara tysta, vilka signaler alla notiser ska ha osv. Håller fortfarande på att lära mig min nya ringsignal (min gamla finns tyvärr inte på nya mobilen), jag reagerar inte ens när det ringer i min mobil, haha! Men det är ju bra om man gillar att pilla :D det gör inte jag tyvärr
Nu har jag snart ställt in den som jag vill ha det. Det har plingat och plongat mest hela tiden från olika aviseringar men nu verkar den vara tyst haha😁
/Maria