Äntligen fredag!
Å så skönt att bara lägga upp benen, ta en Charlie i knät (han kommer själv, du kan aldrig bestämma över en Cornish) och bara njuta. Jag ser att tomaterna måste vattnas men det gör jag sen. Vi ska lyxa till det med att äta ute på en rymlig och trevlig restaurang. Mer än ett halvår sen sist. Vi ska vara där redan kring 18.30 så det blir lite tv och slökväll också.
Vad firar du in helgen med?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0:
Åhh , så skönt det ser ut , att bara kasta upp fötterna och koppla av . Så vackra blommor du har , visst är det en pelargon eller ??
Hoppas ni njuter av god mat och kanske ett glas rött till.
Här blev det en sväng till affären med svägerskan , hittade rotfrukter på Konsum för endast 4:90/ kg . Då blir jag glad. Blomkålen 10:-/ kg .
Nu har jag ätit så mycket att blommorna putar ut från öronen , , hahhah. . .
( Jag njuter fortfarande av tjejkvällen hos mig för några veckor sen) planerar in nästa och kollar in på Halvåtta hos mig , efter recept .
Ha en trevlig fortsatt kväll.
HH 🙂
Så mysigt ni alla har det🙂
Vi myser med lille barnbarnet.
/Maria
#3: Tack !
Det är mysigt det med. Det är väl det bästa myset !
Ha det så gott . Kram
HH 🙂
#3: hahaha jag tyckte det stod att ni myser med lite barnmat 😂
#1: å så gott det låter!
Skönt om hunden kan vara ensam en stund. Min bror och hans sambo kan inte åka bort samtidigt. Hunden kan inte vara ensam hemma. Och till allmänna platser kan hon inte följa med för det fungerar inte. Ändå kan matte allt om hunduppfostran.
Härliga fredag och härliga bilder i tråden 😎
I kväll blir det bara att ta det lite lugnt, inget speciellt inplanerat men under dagen var jag ute med en väninna och åt lunch men i morgonkväll ska vi ses några väninnor och äta lite gott, prata och bara vara oss galna tanter som vi alltid är när vi ses.
Folk brukar reta sig på oss för vi är smått galna när vi är tillsammans och det blir en massa tok och bus 😂 men vi anser man blir aldrig för gammal för att ha roligt och det lär vi bjuda på så länge vi lever 😎
#7: Ja det är väldigt jobbigt om det inte fungerar. Ibland kan man behöva lämna hunden ensam.
Som tur är fungerar han bra på allmänna platser. Är viktigt eftersom planen är att utbilda honom till psykiskhälsa hund. Då ska han klara av att vara i alla miljöer som jag vistas i.
Vad händer när din brors hund är på allmänna platser?
#5:
Ja, visst är det gott med ett glas rött till . Va kul att du har en massa kokböcker och gillar att laga mat .( som min syster , tror hon har en 30-tal kokböcker)
Va kul att pelargonen började blomma om på nytt.
Fortsätt och mys .
HH 🙂
#8:
Så härligt det låter med eran tjej träff och att kunna skratta och ha kul . Det måste man få ha ibland. Låt folk blänga på er , dem är säkert avundsjuka för att dem själva inte kan koppla av och ha kul.
Så gör vi med på våra tjejträffar.
HH 🙂
#0 En fantastisk pelargon😊
/Maria
#8: det är viktigt att ha roligt och skratta mycket!
#9: jag är lite osäker men har uppfattat att hon är rädd för andra hundar (men går på "hundkurs" och då låter det som att det går bra.