Godmorgon torsdag 27 augusti
Godmorgon.
Det är skönt att skriva augusti. För mig är det fortfarande sommar när det är augusti fastän det bara är 14 grader ute.
Hoppas ni får en fin dag.
/Maria
God morgon. Det är tolv grader ute, och jag ska ägna dagen åt att måla lister. Vi håller på att renovera vår pyttelilla toalett. Det är inte jätteskoj, men det blir kul när det är klart.
Godmorgon ! Härligt väder ute , lite kyligt , bara 8+ , sitter i min systers kök och blickar ut genom köksfönstret och ser trädgården. Så vackert med alla hennes blommor och grönska . 😊 Jag är en morron tupp så det är skönt att sitta här och dricka kaffe. ☕️ Njut av dagen alla. #0 Visst är det sommar Maria , härligt !
HH 🙂

God morgon
Igår hade vi rörmokaren här för avkalkningsmaskinen läckte vatten. Straxt efter att han varit här upptäcker jag att vi inte har något varmvatten så nu har mannen mailat elektrikern som får komma och kolla på varmvattensberedaren.
Planen var att pka och handla idag så jag hoppas att de hör av sig nu på morgonen så att vi kan få en tid så att vi kan hålla oss hemma då.
För övrigt är det en kylig morgon.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#3 Så hopplöst 😠
/Maria
#5 Den lite mörkare blombilden är verkligen helt fantastisk, den är min favorit idag. Du är duktig på att fotografera!
God förmiddag. Här är det 13 grader, skönt med lite svalare väder.
#5 Så fina hästar!

Nu har el-killen ringt. Vi fick några tips och fungerar inte det så kommer han förbi.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Augusti. Sommarmånad! Och det brukar vara meterologisk sommar till den tredje helgen i september!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet