Godmorgon lördag 22 augusti
Godmorgon från ett mulet Göteborg med hela 19 grader.
Jag vaknade med huvudvärk. Inte så illa men jag vet av erfarenhet att det gäller att gå upp för somnar jag om så brukar värken vara värre sedan.
/Maria
God Morgon !
Mulet och 18 grader.
Hoppas huvudvärken går över Maria !
Ha en fin dag på er 🙂
God morgon. Här är halvklart, 15 grader, och så fuktigt ute att det är imma på utsidan av fönstrena. #0 Fy för att vakna med huvudvärk, hoppas den släpper.
#1 #2 Tack. Det hjälper oftast att gå upp med en gång och medicinera så redan nu känns det bättre.🙂
/Maria

God morgon
Sol och varmt redan nu på morgonen.
Alla små kattungar har sovit gott i natt och nu ser det ut som om vikten har stabiliserat sig. Den var lite svajigt i början men nu ser det ut att ha vänt.
Krya på dig Maria.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon ! En halvklar dag idag , ska gå ut en runda sen . Fick kontakt med en kompis igår , igen . Så roligt ! 😊 Det går att lösa problemen man har och sen börja om på nytt . 😊🌹 # 0 Tråkigt med huvudvärk Maria , krya på dig. Jag brukar oxå kliva upp istället för att försöka sova längre . Då kan huvudvärken avta. 😊
HH 🙂
#7 Så fin!
#7 Snyggt, vad duktig du är 👍
Tack för uppmuntran.
ringrostig som tusan men riktigt roligt så nu är jag igång med nästa projekt, passar bra inför mörkare årstid.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
# 11 Så duktig du är ! Lycka till ! Fint garn ! Jag önskar att jag med kunde . 😊
HH 🙂
#12 Soligajag1
Jag "kan" inte så mycket men man kommer långt på aviga rät 🙂 Nu var det många år sen jag stickade sen sist och en del kommer jag såklart ihåg men sen får man läsa, googla, fråga vänner - så jag lär mig nytt hela tiden. Detta var första gången jag gjorde allt i ett tröja med typ raglanärm.
förr stickade jag mycket Lusekoftor med mycket mönster i, men det kommer jag inte att göra igen, mycket att räkna o hålla ordning på - hjärnan kokar bara jag tänker på det. 🤪😃
Dessa tröjor har jag stickat - och ni anar inte hur mycket tråd det är att fästa innan man är klar.. phuuuu. Aldrig mer 😟😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
# 13 Så fina tröjor du stickat ! Fantastiska garner ! Du är så duktig ! Kram Hillevi 😊👍❤️
HH 🙂