Godmorgon torsdag 6 augusti
Godmorgon på er från ett soligt Göteborg.
Regnet bar hällde ner när vi la oss igår kväll och nu skiner solen så härligt.
Ha en bra dag alla🙂
/Maria
God morgon. Då får vi se om solen snart kommer hit. Just nu är det femton grader och väldigt disigt, ingen sol. Det har regnat hela natten.
God Morgon !
Grått och 17 grader.
Ha en fin dag alla 🙂
Godmorgon. , 18 grader och molnigt! Det blir en pysseldag idag . Ha en fin dag alla.
HH 🙂

God morgon
Idag ska vi in och besiktiga ett gäng kattungar.Tar med Nakiri trots att hon är avbokad.Tjejen i Norge hörde av sig igårkväll och pga sjukdom måste hon avboka Nakiri.Men jag hoppas att någon är intresserad och då är det lika bra att hon är besiktigad och klar.Kais matte väntar på corona provsvar men jag chansar på att Kai kan flytta i helgen.
Det regnar vilket är bra för då blir det inte så varmt i bilen.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
# Va kul ! Lycka till ! Kram 😊☀️❤️
HH 🙂
Mårning. Lite solmolnigt men aningens tung luft - ska väl komma lite värme antar jag.
Har varit en sväng till Biltema för att köpa ett nytt cykelstöd för det gamla har gått sönder.. eller rättare sagt. Skruvarna i fästet har gått av så halva skruvarna är kvar i fästet på det gamla cykelstödet. 😴😟.
Mina nya bankkort har kommit och det var inga problem att aktivera dem. Så nu är det bara nya körkortet jag väntar på - dyker nog upp i början på nästa vecka. Allt åter i normalläge själsligt 🙂
Fått hem polisrapporten som stängt utredningen och försäkringsbolaget har skickat en utlåtelse om att de ersätter den den stulna mobilen.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#6 Hejsan Mooniq
Ja , värmen ska visst komma imorgon. Härligt. 🙂 Men då har man en pysseldag hemma , en dag att sy nya kudd överdrag ( om jag får i tråden i nålen) hahha. . 😂glömde köpa en sån där grej med en ögla på som man kan trä genom nålen med tråden i , vips , tråden i nålen! 🙂
Så jag får väl fundera ut en annan idé!
Skönt att det finns Biltema med billiga saker . Skönt att även allt med bankkort + leg. har löst sig . Perfekt att du får ersättning för mobilen. 🙂
Önskar dig en toppenmysig dag . Kram 🤗 Hillevi 🌺

HH 🙂
Tack Soligajag1 - krama pissarna från mig - de är supersöta.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#8 Tackar ! Det ska jag göra , ,
om denna Airfryer har min syster skrivit om , , men vet inte riktigt OM det är en sådan , ska fråga henne . 🙂
HH 🙂

Det svänger häftigt ibland. När jag står och ska betala hos veterinären så ringer tjejen från Norge och har ändrat sig. Så nu har Nakiri fått sitt pass.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Goddag. Alldeles för varmt. Vi har placerat oss inne. Yngsta sonen är i sitt rum med en fläkt och fördragna gardiner. Jag är i soffan med en portabel halvkass AC. Men luften cirkulerar. Hundarna ligger runt mig. De får inte vara ute nu. Det får bli att svalka både barn o hund senare ikväll.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Äntligen ser det ut som om solen kommer! Hurra - jag har väntat på sol och värme!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet