God morgon onsdag 29 juli
God morgon
Ryggvärk från helvetet.Får se hur jag ska ta mig igenom den här dagen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Tretton grader ute. Just nu regnar det i alla fall inte, men det är ingen sol heller. #0 Ryggvärk är inte det minsta kul. Krya på dig!
Godmorgon , Jobbig morgon , huvudet värker , 😱😖 Blir att vila idag , # 0 Ryggvärk måste va jobbigt. Krya på dig! 😊❤️
HH 🙂
#2 Krya på dig du också!
# 3 Tack Tack ❤️
HH 🙂
Gomiddag.
Jag har varit lite off. En olyckshändelse i måndags med besök på akuten och återhämtning från chock.
Jag lyckades kapa av yttre leden på mitt vänstra ringfinger i vedklyven. En millisekunds ouppmärksamhet. Sånt som händer. Jag är okej nu men lite overksam då det är svårt att göra något. Att skriva här är lite smått besvärligt. Jag skriver ju normalt med båda händerna.
Nåja, det kunde varit värre.
# 5 Ojoj. . Jisses ! 😱 Inte bra . Hoppas du fick med dig värk tabletter och fick även en stelkramps spruta , för när bedövningen släpper gör det förbannat ont! Ha en fin eftermiddag ! Krya på dig! 😊❤️
HH 🙂
#5 Å fy, vilken fruktansvärd upplevelse! Stackars, stackars dig. Det måste göra duktigt ont. Vedklyvar är farliga grejer. Tur i oturen är att det "bara" var en bit av ett finger, och inte hela handen…

#5 Krya på dig.
Stolt ägare till tre La permer
God Eftermiddag i tråden !
Men jösses vad jobbigt för dig JMW , tänk så snabbt det kan gå 😕 Krya på dig och hoppas att det ordnar sig för dig 🌺
Krya på er allihopa i tråden från ryggvärk och huvudvärk med mera 🌺
Jag hade tänkt skriva lite mer om glädjande ämnen i dagens tråd men det får vänta till i morgon eller en annan dag för nu är det viktigaste att alla ni som inte mår så bra får återhämta er så jag önskar er allt gott och en fortsatt fin dag 🙂
#9 Jag mår bättre nu . Så skönt ! Tar en kopp kaffe ☕️😊 Njuter av lugnet ! Ha en fin kväll alla . Tack för omtanken ! 😊❤️
HH 🙂