Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 315 ggr
Maria
1

Picknick

Brukar ni åka på picknick? Förr hade vi inte så mycket pengar att röra oss med så picknick med god mat med oss var ett måste 😉

/Maria

Tant Grön
1

Brukar ha picknick på kolonilotten. 🙂

Karmatarerskanise
1

Förr när jag fiskade all ledig tid jag hade blev det ofta picknick. Men aldrig numer. Blir kanske mer framöver nu när jag har hund igen.

JMW
1

Jag brukar överraska maken med picnic på tomten. I ett avlägset hörn där det är kvällssol. Jag packar en korg med fika och så går vi dit och sitter i kvällssolen.

Tant Grön
1

#3 Så mysigt det låter. Man behöver ju inte alls åka långt bort.

MonicaLagerquist
1

Ja vi har oftast mat med oss om vi ska ut på äventyr.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

vi åker aldrig enbart för picnick utan är i samband med långrundapromenad eller lekplats :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

Önskar att jag kunde ha det. Men kan inte bära en ryggsäck. Eller något i händerna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
0

Ja, det händer någon gång om året ungefär. Både själv och med familjen :) När jag växte upp hade vi inte heller så mycket pengar, så picknik blev det ofta antingen istället för eller i samband med dyrare aktivitet (för att slippa köpa dyr mat på plats).

//Jessie

[Vandrar]
0

Jag är ganska flitig med picknick, älskar att vara ute och vandra runt i skog och mark oavsett årstid och på vinter blir det ofta sitta på isen och dricka god varm choklad och om isarna inte håller finns alltid nån brygga eller nån skön vrå att slå sig ner.

Soligajag1
0

Visst är det mysigt med picknick  , 

vi hade en senast i Midsommar , alla hade med egen mat + dryck 🙂🌺

HH 🙂