Godmorgon måndag 11 maj
Godmorgon på er från ett kallt Göteborg. Det är bara en grad ute. Brrrr. Det är i alla fall blå hmm,el så det lär väl stiga.
Ha en bra start på veckan alla.🙂
/Maria
God morgon. Här är en minusgrad. Kallt som sjutton. Är uppe extra tidigt så jag hinner med allt som måste hinnas med innan vi ska åka till veterinären med Sonja. Idag ska hon operera bort knölen vi hittade i slutet av förra året, och jag är som alltid extremt nervös.
#1 Håller tummarna för Sonja.
/Maria
#2 Tack!
Godmorgon , ☀️ Solen skiner ! 3 + och kyligt . Ha en fin Måndag! 😀☀️🌺
HH 🙂

God morgon
Kattungarna växer på sig.
#1 Håller tummarna för Sonja idag.
Sol men kallt även i Örsundsbro.
Hann inte med att tvätta sängkläder igår så det står på min att göra lista idag.
Ha en skön början på veckan! 🎈
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#5 Tack! Skönt att det går bra med kattungarna.
# 1 Håller oxå tummarna för Sonja ! ❤️ Va härligt att kattungarna växer och har det bra! 😀🥰
HH 🙂
Härligt i mitt uterum men här går det INTE att jobba. Alldeles för ljust och soligt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. 2 grader i skuggan, 30 grader i solen. Jag vet var jag ska hålla mig på för sida av huset om man säger så. Idag ska jag göra en ny odlingsbädd enl täckodlingsprincipen. Jag gjorde en i Lördags också och det är ett väldigt bra sätt att göra odlingsplatser på utan att behöva gräva. Dessutom har man någonstans att få väg gräs, löv, kvistar, tidningar, kartonger och annat. Ha en fin dag.
#10 Spännande. Du har ingen bild att visa?
/Maria
Kallt men soligt här hos mig! Sonens favorithöna låg död i hönshuset imorse, hon var gammal och hade sett lite ruggig ut ett tag så det var väntat. Men jag ser inte fram emot att berätta det när han kommer hem från skolan😢
# 12 Nej va tråkigt !! Beklagar ❤️ kram 🥰
HH 🙂
#12 Så ledsamt 🙁
/Maria
God middag!
Se vad dagen och veckan har att erbjuda! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Det snöar 😭🥶
#16 Å nej! Tack alla för tumhållning idag. Sonja är hemma nu. Nyopererad och en smula trött och vinglig, men hon äter. Nu ska såret bara läka utan komplikationer så blir jag glad.

#17 Skönt att det har gått bra.
Skönt att höra.
/Maria