Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 400 ggr
Maria
1

Godmorgon tisdag 28 april

Godmorgon på er. Hoppas ni får en fin tisdag.

/Maria

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon, Jisses. Det snöar , tråkigt . Ja , det är April så , Ha en fin Tisdag,

HH 🙂

Maria
1

#1 Men himmel…

/Maria

Soligajag1
0

# 2 Ja , mysigt , eller hur, . Framsidan vid parkeringen , 😀😋

HH 🙂

Ljungåsen
1

God morgon. Ingen snö här, tack och lov. Tre plusgrader och regn. Det märks på växtligheten att det regnar och är varmare på nätterna, för det blir grönare ute för varje dag. Idag är det dags för veckans utflykt till mataffären.

JMW
1

Men fy för snö. Här är det 7 grader och blött. Skulle gått promenad med svärmor idag men vädret lockar inte till det. Inte kul att gå i regn.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Vaknar till ett vitt och snöigt Örsundsbro.😭Storgråter

Vill ha varmt och vår inte snö och kallt.

Nu eldar vi i kakelugnen och det känns lite konstigt att tänka på att båten ska i sjön på lördag.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
1

Godmorgon! Kallt och snö i luften! Har några plantor i uterummet. Jag tror att de fryser .

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Leifsdotra]
1

Godförmiddag! Varmare än väntat ute idag faktiskt🙂 Vår Springer Spaniel fyller 14 år idag så han ska få någon godsak på eftermiddagen. Ikväll ska jag kolla äggen som ligger i äggkläckningsmaskinen för att se om det blir några kycklingar om ca 2 v. Idag har de legat i maskinen i 7 dagar och då gör man första kollen. Man lyser med en stark ficklampa underifrån för att se om det bildats liv därinne. Jag lade in 19 ägg så någon kyckling ska det väl bli hoppas jag. Fast jag ska inte ha alla själv, en vän ska ha runt 10 st.

Maria
2

#8 Grattis till vovven.

/Maria

Soligajag1
1

#8 Va spännande med äggkläckningsmaskinen , lägg gärna upp bilder på dem fina söta kycklingarna 🐤 tack ! Grattis till Vovven 🦮 Kram 🥰

HH 🙂

aggeelin
1

Maxen ser ut på den kalla våren!

Soligajag1
0

#11 Maxen är verkligen fin! 😻😀😋

HH 🙂

aggeelin
1

#12 Tack säger Maxen! Han är en riktig gosgubbe. Han mår så bra nu när vi jobbar hemifrån.