Godmorgon tisdag 7 april
Godmorgon. Fåglarna kvittrar och det är hela 9 grader ute och det känns riktigt som vår.
Ha en skön dag 🙂
/Maria
God morgon. Hela sju plusgrader ute, och jag håller med om att det känns som våren är på gång. Idag ska vi åka och handla, både åt oss och åt min pappa. Jag har (äntligen!) lyckats övertyga honom om att han inte ska springa i mataffären själv.
#1 Så bra att han tar emot hjälpen.
/Maria
Oj så varmt ni har. Här är -0,6 just nu. Fast det är ju lovat 15 grader idag.
God morgon
Livet suger.Funderar på att bädda ner mig och inte gå upp något mer.
Hoppas att ni andra får en bra dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon! XD Vad gör ni? Ha en bra dag!😉
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
Godmorgon, Ingen bra morgon , huvudet håller på att gå itu , 😔 Tar ett piller o lägger mig , Ingen sol här . Hej så länge.
HH 🙂
#6 Oj då. Då får du krya på dig.
/Maria
God Eftermiddag !
Sol i morse sen regn och nu sol igen och en tio sköna grader ☀️
#6 Krya på dig Soligajag1 🌺
Ha en fortsatt fin dag 🙂
# 7 , 9 , Tack så mycket, äntligen börjar det släppa. 😀Så skönt !
HH 🙂
#10 Vad skönt🙂
/Maria
#10 Härligt att höra 👍
Jag brukar inte ha huvudvärk men nu i Corona tider och när jag känner begränsning som riskgrupp så har jag fått spänningshuvudvärk och det är för mig väldigt ovanligt men också något som jag tror idag är väldigt vanligt att många får med den press som är på oss från alla håll för nu har ingen av oss det lätt ❤️
#12 Ja , så kan det va, men jag har migrän efter pappa min , det är ärftligt . Vi barn har migrän , men olika migrän ( det finns ju i olika stadier , en del är tyngre än andra) Har fått nya piller av dr:n. Tog ett sånt idag och la mig nån timme , sen gick det över . Min huvudvärk har inget med Corona viruset att göra.
HH 🙂