Godmorgon söndag 1 mars
Godmorgon på er.
Vad konstigt det var att skriva mars😃 Jag fick kolla extra.
Vi har i alla fall hällregn.
Hoppas ni får en fin söndag.
/Maria
Godmorgon ! Ja , 1 Mars och vi har massor med snö! Det måste ha snöat hela natten ❄️☃️ Lite sent för barnen men då kan dem leka idag i snön, åka pulka , rulla snöbollar , bygga en snögubbe ⛄️ Såhär ser det ut hos mig nu , utanför mitt köksfönster , Dem håller på och fixar fasaden på huset . Ha en fin Söndag alla! 😀☃️❤️
HH 🙂
God morgon. En plusgrad, det regnar och snön smälter. Skitväder. Jag hade hellre sett att snön fått vara kvar ett tag.
God morgon!
Strålande sol och 3,5 plusgrader. Jag har sovit alldeles för länge idag 😃
Alltså. Nu vräker det ner snö. Blötsnö, för det är fortfarande plusgrader. Definitivt skitväder.
# 5 Förstår ! Inte så kul! Det är alltid så , sen blir det kallt och halt ! Ska fixa mig i ordning snart och åka till pappa . Ha en fin Söndag ! Många sitter nog o tittar på Vasaloppet nu ! 😀🌹
HH 🙂
God Morgon !
Snö i massor här också och vi skulle kunna få 15 mm om prognosen har rätt. Ett par minus i morse men det blir bara blötsnö nu så jag får se om det blir skotta av.
Ha en fin första mars 🙂
God morgon eller nått. Loggade in på nätet i morse vid halv sju och möts av beskedet att vårt direkt flyg som skulle ha gått 11.20 och varit vid Arlanda 13 10 är inställt. Vi är inbokade till en fläkt via Köpenhamn som går 17.30 och efter ombyte av plan landar på Arlanda 21 10 Nu har vi bokat om taxin fått löfte att ha rummen kvar tills taxin hämtar oss.Tur att jag såg att planet var inställt. Det blir ju många timmar ändå för katterna att sitta i flygturen.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#8 Oj då. Hoppas att det går så bra det bara kan.
/Maria
#8 Fy, så surt. Fanns det någon vettig anledning till att de ställt in planet?
Jag vet inte varför. Ev kan det bero på vädret Det blåser tydligen väldigt mycket i Bryssel.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#11 Det är tillräckligt eländigt när man är själv, men etter värre om man har djur med sig. Då vill man ju verkligen att det ska gå så fort och smidigt som möjligt. Jag lider med er.
Mårning. Regn och gråväder i Brastad. Jag har ledig helg och idag ska jag försöka omorganisera i några köksskåp och skruva upp ett par hyllor. Lagom-göra när det är trist väder ute.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃