Morrn! Fick nästan en chock vid en titt på termometern. -8 grader! SMHI:s prognos sa -2. Nåja, det kommer en värmebölja snart. 😃
God morgon. Vi har fyra minusgrader och ett tunt lager pudersnö. Det är riktigt vackert, och jag längtar inte alls efter att det ska bli varmare. Varför kan det inte få fortsätta vara så här fint?
Vi har minus 3 grader.
/Maria
God morgon
Själv klarade jag körkortet på menlösas barns dag 1977-
Men jag har lämnat tillbaka mitt Körkort.
Tyvärr.
Minus fem kalla grader idag.🥶
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#4 Va, körde vi upp på samma datum?😃
/Maria
#5 👍
Fast jag hade klarat körningen tidigare och gjorde en omskrivning den dagen. Så när vi som skrev den dagen så fick jag mitt Körkort direkt och de andra som sen skulle köra upp hade sin körning kvar. Jag fick nycklarna till bilskolebilen och körde de upp till bilskolan.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#6 Aha då fattar jag.
/Maria
Godmorgon !
Jag ska iväg och handla med svägerskan . Hon är så gullig . Att jag får åka med henne . Ska fixa mig i ordning.
#5, 6 Kul att ni körde upp samma dag !! Grattis! 🙂🌺
HH 🙂
God dag!
Jobbat ett pass, köra för nästa pass sen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll! Njuter lördagskväll framför Tv:n. Vi ser "min fantastiska väninna". Är det någon som sett filmen/ låst boken? Den är mycket omskriven och anses fantastisk. Jag har läst boken och tyckte att den var ganska tråkig. Inte alls fantastisk - så nu får vi se vad jag och sambon tycker om filmen. Å så länge är han inte imponerad.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Men hur var det Frida, läste inte du till förskollärare?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#11 Jo stämmer bra men har uppehåll just nu efter mammaledighet osv så hoppar in på hemtjänsten :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.