Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 557 ggr
Maria
1

Black friday

Är det något för er? Kommer ni handla något idag?

/Maria

Jojaton
0

Jag försöker att inte dras med för mycket, men jag har passat på att köpa schampoo och balsam, för det är snart slut och ja - det går ju åt. Har även länge varit i behov av en ny hundbur att ha på tävlingar, och den jag spanat på är på 30% rabatt så kommer passa på och köpa den också. Kommer nog slinka med lite bajspåsar i den beställningen, men det är ju också förbrukningsvaror som går åt som smör när man är hundägare, haha.

Johanna - Instagram

wildfire
1

Nä jag brukar aldrig bry mig i det här och handlar  om jag absolut måste  och har också dragit ner på konsumtion med tanke på klimatet 🙂

panini
0

Vi passar på att köpa julklappar nu vid black friday! Annars blir det inget extra.

[[eskils_]]
0

Funderar på att beställa lite böcker och annat idag. 

Gör det via sponsorhuset.se förstås, så att något katthem får ett bidrag också. 🙂

aggeelin
0

Behöver köpa nya påslakan så det ska jag göra imorgon 30% nedsatt. Förra året var kattmaten billig så jag passade på att köpa till husbehov.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Kyllan56
0

Jag handlar sådant som jag behöver. Kosttillskott och fröknäckebröd, som jag handlar varje månad. Jag handlar aldrig något onödigt. Mina fröknäckebröd var 20 kr billigare idag.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Lona
0

Det har blivit några grejer från Apotea som jag ändå skulle beställa. Kommer förmodligen att köpa hundmat också, annars har jag ändå inte råd med något extra just nu vare sig det är Black Friday eller inte.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
0

För mig kan det lika gärna kvitta 😊

/Maria

Fridaaaa
0

Köper inget - sällan bra rabatter tycker jag. känns på många stllen som vanliga reor och de flesta smyghöjer innan så blir inte så mycket rabatt änd

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#9 Jag läste om smyghöjningar. Vilket fusk.

/Maria

Lillyrod
0

De flesta varor är billigare på måndag tyvärr. Undviker affärer denna veckan. Alldeles för mycket folk för min smak 🙂

Fridaaaa
0

#10 Tyvärr vanligt förekommande, även bland de stora företagen. Helt sjukt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

wildfire
0

Usch ja det är fräckt med smyghöjningar och dom bara bedrar människor. Det har stått mycket om det där genom åren och det är så fult gjort 😕