God morgon onsdag 27 november
God morgon Nu får vi snart gå ombord. Vi är trötte och jag hoppas att kunna sova på planet för i natt har vi inte sovit något. Ha en skön dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon!
#0 Ha en fantastisk resa!
God morgon. Fem plusgrader, så lite varmare idag. Ska ägna dagen åt att städa hos lilla marsvinsflocken. För övrigt tänker jag ta det lugnt. #0 Hoppas du får en fantastisk semester!
Godmorgon !
Onsdag morgon och lite trötter 😴
Blir en bakdag + Biblan . 🙂
# HA en mysig resa och avkoppling ! 👍
HH 🙂
Godmorgon! #0 önskar en fin resa! Har upptäckt att nu är nog vintern på gång. På fredag utlovas snö och en meterolog påstod att det kan bli riktigt kallt på nätterna så nu ska pelargonerna in i förrådet. De klarar sig annars i uterummet upp till ca sex grader minus. Olivträden tog jag in i går kväll
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0, Ha nu en riktigt härlig semester! Här i Götet regnar det. Jag har släppt av särbon på Centralen och sitter nu och väntar på däckbyte. Sen blir det hem till mamma för att äta frukost! 😋
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Godmorgon på er. Jag har sovit som en klubbad… Jag är rejält förkyld också men jag är ju sjukskriven så det är helt OK.
#0 Jag önskar också en trevlig resa och fina äventyr.
/Maria
Mårning. Det blev en rejäl sovmorgon idag så jag har just masat mig upp och startat perkulatorn.. gråväder - som vanligt och ca 5 plus. Ledig idag och ska till frissan vid lunch - lite klipp och slingor. I övrigt inga måsten.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃