Godmorgon måndag 25 november
Godmorgon på er från ett 5-gradigt Göteborg.
Det är en fågel på utsidan som kvittrar så himla fint men jag kan ju inget om fåglar så jag har inte aning om vad det är för sort.
Jag har sovit som en klubbad inatt. Trotts att lille barnbarnet är så lätt att ha att göra med så blir man trött när man inte är van.
/Maria
God morgon. Tre plusgrader även idag. Jag är förkyld igen och snyter mig hela tiden. #0 Jag kommer ihåg hur trött jag blev av att passa barnbarnen när de var små. Inte för att de var jobbiga, utan det var själva ansvaret som jag blev trött av. Nu när de är större och mer självgående så blir jag inte alls lika trött.
#1 Ja du har rätt. Det är själva ansvaret som är stort och gör att man hela tiden är på pass.
/Maria

God morgon
Idag ska vi in och handla inför vår resa. Sonen som ska vara hemma och ta hand om huset och djuren ska också ha mat spå att han klarar sig när vi är borta.
Ha en skön måndag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Morgon !
Novemberväder i sin finaste kostym bjudes det på här.
Hoppas ni får en trevlig resa Monica 👍 själv bokade jag mig till Navajo igen och det ska bli så roligt att träffa vänner men tyvärr har flera gått bort men några finns kvar men först ut är Zürich i början på December och sen Wien för att julhandla god konfekt. Smask och gott 😛 konfekt är dom bara för bra på 😎
Härlig bild aggeelin 👍
Ha en fin dag 🙂