Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 918 ggr
MonicaLagerquist
1

Fars dag

Firar ni fars dag?

Stolt ägare till tre La permer

Lussan20
1

Nej, min man vill inte , så då lade vi ner. Men barnen skickar SMS, det räcker.

Min far är borta sedan 08, fint på graven fick de förra helgen…Mvh/WL🌺

fruktgumman
1

Vi träffas och äter middag och pappa får en blomma

Lillyrod
1

Min far är inte i livet längre men innan firade vi med en fika eller middag hemma hos föräldrarna. 

Jag tror inte mina barn firar sin far med mer än ett telefonsamtal. Har inte frågat dem 😃

Anne.K
1

Ja vi samlas hemma hos mina föräldrar och fikar. Min pappa brukar få lite småpresenter av oss "ungar". Och så har vi det bara trevligt och umgås ett par timmar, innan alla drar hem till sina egna familjer igen.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Ljungåsen
1

Nej, vi firar inte. Min pappa tycker att fars dag är "kommersiellt trams", men jag brukar i alla fall gratulera när vi pratas vid på kvällen (som vi gör alla dagar).

MonicaLagerquist
1

Vi firar inte. Ev så kommer barnen ut.Problemet är att mannen är i skogen och jagar älg. Så jag hoppas att han hinner hem om något av barnen kommer ut.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
1

Vi firar inte så ,  tar det den dagen vi kan , vi jobbar olika allihopa. 

Jag firade pappa igår ,  Med trisslott och goda hembakade kakor .  Vi fikade och hade roligt .  🙂❤️

HH 🙂

wildfire
6

Vi firar fast far är närmare 91, han tycker det är så mysigt och roligt så det fortsätter vi med så länge han vill och orkar 🎂

Karmatarerskanise
1

Pappa får en godispåse, det är allt.

Maleficum
2

Min familj brukar träffas och fika med min mormor och morfar och moster och kusiner men brukar inte ge något speciellt till pappa (hoppar ibland över att åka ifall jag inte har tillräckligt med energi också).

Är väl mest för mormor och morfars skull för dem gillar att träffas :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Li.nda
2

Nej, vi firar inte. Ringer och säger grattis på förmiddagen. Till dotterns pappa ringde jag också och sa grattis samt köpt en present som hon får ta med när hon ska dit nästa vecka. ☺️

//Linda

[Ursusarctos]
0

Har ingen egen far, men jeg få en godispåse av mina ungar, supisar, di vet att I gillar dem.

Fridaaaa
1

Var hos mina föräldrar och åt middag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
1

Pappa var född 11 november så han fyllde alltid år i närhet till fars dag. Vi firade den inte alls, tror faktiskt knappt att vi sade "Grattis på fars dag".
Han avled för drygt 16 år sedan, fars dag betyder inget speciellt för mig men i morgon skulle han ha fyllt 76.🌺

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

JMW
0

Nej, firar inte Fars Dag. Inte Mors Dag heller.

[Leifsdotra]
1

Min far ringde i början på veckan och tackade nej till uppvaktning för femtioelfte året i rad. Mamma höll på såna traditioner så medan hon levde träffades vi för en fika på mors/fars dag och köpte något litet bara. 

Mina grabbar gjorde chokladbollar till sin pappa, han älskar såna🙂

[Leifsdotra]
0

Just det! Bonusdottern ringde och gratulerade också🙂 Hon bor ju 4 timmar bort så det är lite väl långt att åka för en fars dag. Dessutom är hon höggravid och mår inte sådär alldeles toppen.

Maria
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min man och sonen skulle till Ikea och tippen och sedan blir det tårta 😊

/Maria

Soligajag1
0

#18  Det där är lyxtårtan !!! Jisses va god den är!! 

Den får  mig verkligen att vattnas i munnen, , nu rinner  det nedför hakan 👍 Mums!!  NI njöt säkert till 100%  🙂

HH 🙂

wildfire
0

#18 Tjusig till tusen, vilken läcker tårta  🎂👍

Lussan20
2

Tog en bit, den var så lockande att jag inte kunde låta bli!😉 Mvh/WL🌺

aggeelin
0

Vi bjöd på lunch till vuxna barn och barnbarn (barnbarn äter inte korv fick vi veta) och sen blev det tårta. Barnbarn äter tårta.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

All tårta gick åt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet