Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 664 ggr
Maria
1

God förmiddag lördag 2 november

Vi har redan hunnit att veckohandla och ta en fika hos sonen och hans lilla familj🙂

/Maria

Maria
1

Vi körde en sväng genom Västra kyrkogården vilken ligger granne med där vi bor. Hade vi vetat hur mycket bilar och folk där var så hade vi tagit en annan väg.

/Maria

Huygens
1

#1 Tack, bra att veta att det är många ute idag. Och så avgörs allsvenskan, både toppen- och bottenstriden. Kalmar ligger på gränsen.

Maria
2

#2 Pratar vi fotboll här? 😉

/Maria

Huygens
0

#3 ja, fotboll.

MonicaLagerquist
0

Mannen glädje sig åt att Hammarby leder med ett mål mot Häcken.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

[Ursusarctos]
0

Hej på er

Här e mulet väder idag å en minus bare. Snön som fall tidigare e borta nu.

Får en ställ fråger om nå andre medlemmar här? Sett en gube i älgjaktstråden som verka lite insatt i jakt å sån, men han verka int va kvar enna? Han kalt seg PeterTM

Maria
3

Idag är det precis 1 år sedan lilla katten Greta kom till oss. ❤️Dumpad utanför min mans jobb.

/Maria

Huygens
0

Urk, verkar som om Kalmar måste kvalspela i herrfotbollen för att komma tillbaka till allsvenskan. Djurgården vann ligan och Hammarby bjöd på en kul sista match, där Häcken lurades göra självmål genom att tunnla egen målvakt. 

#7 Oj, en katt dumpad på denna tid av året.

Mooniq
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Mulen och råkall dag. Pysslat hemma, fikat med en gammal taxikollega o tjöta om allt o inget. Gått en sväng och cyklat en sväng. Nu blir det tv, te och soffan resten av kvällen 😁

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
1

Nu är det nästan kolmörkt ute. Vi har ätit middag och barnbarnen är parkerade framför barnprogram på teve. Jag ska dricka kaffe i lugn och ro, hoppas jag i alla fall.

Lona
2

#7, Så fort tiden går! Grattis till både er och Greta, vilken tur hon hade som hamnade hos er. Det värmer hjärtat att följa hennes resa. ❤️ #9, Åh, så mysigt! 🙂

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Fridaaaa
2

God kväll!

Imorgon blir det kattutställning.
Och på måndag flytt. Mycket nu på en gång

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tarotstollan
2

Har varit ute och hängt upp min lykta på balkongen och tänt ett ljus i den. Jag har också tänt ljus i mina saltlyktor och i min doftlampa.
När jag inte kan ta mig till kyrkogårdarna, så får det bli på detta viset i stället.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

# 12  Godmorgon . 🙂 

Va roligt med flytten . Även kattutställningen .  Ta en paus emellanåt . Lycka till ! 🌺

#13  Så trevligt att tända lyktor för dem kära som inte finns hos oss mer. 🌺

HH 🙂

Lona
3

#13, Så fint! Man kanske känner olika men jag tror absolut inte att man måste vara på just kyrkogården för att hedra sina anhöriga. ❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
3

På Järntorget står Svenska Kyrkan med något slags tält där man kan tända ljus. För de som har svårt att ta sig till gravplatsen.

/Maria

Soligajag1
2

#15 Nej , det är väl klart , men man ’känner’ en annan känsla när man är ’där’ ens käraste 😍 finns ! Sån är jag. # 16 Så fint av Svenska kyrkan ! Underbart ! Hjärta 💖

HH 🙂