Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 450 ggr
MonicaLagerquist
1

God morgon Onsdag 30 oktober

God morgon

Mulet och kalt.Känner inte alls för att gå ut med hunden.Men om 28 dagar reser vi till Kap Verde så jag får väl tänka på det.

Ska fixa lite ute i syrummet idag.

Ha en skön dag!

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Mooniq
1

Mårning. Frostvitt ute och vindstilla. Har soffat mig med kaffe men ska dra på mig lite bra kläder och gå en promenad. Sen iväg till jobbet kl 12. Idag fyller paps så jag var där igår eftersom jag jobbar em/kväll idag. Hittade en ny whiskeysort på bolaget och sen fick han lite finchoklad och ett par muggar som jag skickat efter med egna fotoprints.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
1

Godmorgon ! 

Ojojoj, , vad jag känner mig lat när jag läser era inlägg , #0, 1 .  

Gå ut med hunden .  Joo, , då skulle man komma ut en sväng.  Kap verde , wow så skönt . 👍 

#1  Du är så duktig tycker jag .  🌺 

Jag ska gå iväg till affären , köpa en mjölk till pappa och åka och hälsa på honom på hans äldreboende.  Fika med honom och lösa korsord . 🙂❤️ 

Sedan ner till stan , köpa en present till sonen som fyller imorn , 33 år. Jisses ! Vart har tiden tagit vägen ?? 😍

HH 🙂

Ljungåsen
1

God morgon. Tre minusgrader och frost över allting. Det ser rätt snyggt ut. Konstaterade i morse att något djur bökat upp hela min komposthög (där jag slänger hö och spån från marsvinslådorna). Jag hoppas verkligen att det är rådjur och inte vildsvin som är de skyldiga.

[EM_L]
1

Godmorgon. Ligger i sängen under täcket. Vid tolv elva tiden är det planerat att jag o pappa ska till köpcentret och köpa något till en av mina systers söner som fyller år idag.

Åsa S
1

Runt nollgradigt idag. Är ledig idag  men har en lång lista på hushållssysslor som måste göras

JMW
0

Tror det var den kallaste morgonen hittills. -6 och alldeles vitt ute. Nu har det klättrat lite och ska väl bli flertalet plusgrader idag.

Årets jobbigaste dag är här. Besiktning av bilen. Har väl inte sån tur att den går igenom utan något.

[Leifsdotra]
0

Jag jobbar hemifrån idag, himla skönt! Allt jag behöver finns i datorn så om jag inte har några möten så måste jag egentligen inte vara på plats precis varje dag. Fast såklart får det inte bli för ofta!

Jag ska strax ta en förmiddagsrast och starta en maskin tvätt samt gå till hönsen. Hade jag varit på jobbet så hade jag gått till fikarummet, men nu kan jag göra nytta en stund istället. Så kan jag hänga tvätt på lunchen.

Lona
0

Tekniskt sett är det förstås torsdag nu men det får räknas till onsdagen. Man kan ju ha roligare än att spendera natten på en toalett på en camping men jag är glad att jag åtminstone slipper Baja-Majorna. 😬 Jag kan ju inte ränna fram och tillbaks till husvagnen och väcka de andra hela tiden heller så tja, här sitter jag och surfar, läser och önskar att jag låg och sov i min säng… 😚

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
0

#8 Hoppas att du mår bättre nu.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Lona
0

#9, Tack! Nja, det är så att säga stopp och det händer inte så mycket. Får väl försöka lösa det (ha ha) ikväll på något sätt.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com