Godmorgon måndag 28 oktober
Godmorgon på er.
Vi har bara 3 grader ute. Jag ska iväg till vårdcentralen,
Hoppas ni får en fin måndag.
/Maria
God morgon. Här är det nollgradigt. Och blött. Det har regnat hela natten. Igår eftermiddag var det en väldigt massa bilar parkerade hos ena grannen. Insåg efter ett tag att han satt ut sitt hus till försäljning, och att alla bilarna var spekulanter. Jag hoppas verkligen att den som köper är en trevlig typ. Vi är så få hus häruppe, så det är extra viktigt att grannarna är bra. #0 Lycka till hos vårdcentralen!
Godmorgon! -1 grad här , bilarna behövs skrapas nu , är det vinter nu ? Iväg till pappa med plättar 🥞 jag gräddat nu på morron , Mysigt att äta frukost 🍳 med pappa min. 😀❤️ i all godan ro! 🥰☕️🥛 Ha en fin Måndag , # 1 Förstår att du vill ha trevliga grannar ! Lycka till. ❤️ # 0 Lycka till på vårdcentralen ! 😀❤️
HH 🙂
#1 Ja trevliga grannar är viktigt.
#2 Bortskämd pappa du har😉
/Maria
# 3 Ja ❤️ Du vet , om du har haft den bästa och tryggaste uppväxten med underbara föräldrar, ❤️ Då gör man allt för sin pappa! Det skulle jag göra ändå ! Det är så mysigt , dessa stunder ! Kram 😀❤️
HH 🙂
Min pappa dog för snart två år sedan och jag önskar att det var en saknad men tyvärr inte😕
/Maria

God morgon
Kallt och ruggigt .två minus nu på morgonen.
Igår kväll bokade jag en resa till solen. Fick en resa i present av min man när jag fyllde år och i slutet på november bär det av till Kap Verde.
Det ska bli skoj har inte varit där tidigare.Vi ska bo på ett litet hotell med bara 20 rum mitt i centrum.
För övrigt så står det tvätt på dagens att göra lista.
Önskar er alla en bra början på veckan.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Precis när jag skulle köra igång med frukostdisken så gick strömmen. Är tydligen något större, oplanerat avbrott och elbolaget har ingen aning om när det ska fungera igen. Tur att det är ljust ute i alla fall.

#8 Typiskt. Hoppas att det löser sig snart.
#9 Det hoppas jag också. Det är så väldigt opraktiskt utan ström. Dock verkar det vara något större, då elbolaget skriver att det saknas spänning från regionnätet. Har satt igång en brasa i kaminen så vi inte fryser ihjäl.
Hurra! Strömmen är tillbaka. Det gick fortare än jag trodde.
#5 jag saknar inte min pappa och önskat att han varit en pappa att sakna
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#12 Skönt att man inte är ensam.
/Maria

Jag måste erkänna att jag har en mamma som jag har lite svårt att sakna. Tänker ofta på henne och önskar att det varit annorlunda.Det är en sorg att det är så.
#12 , 13 , 14 , Tur att vi alla har det olika i livet , ( hade) . 😀❤️ Jag har haft en underbar uppväxt , ❤️ Min mamma va den som höll mig uppe ! ❤️ Jag saknar henne så mycket ! Hon gick bort -2016 08 ,
HH 🙂