Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 699 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 25 oktober

Godmorgon på er.

Idag var en sådan där dag när jag inte kunde komma på vad det var för dag själv förrän jag kollade här inne. Jag försökte verkligen men det gick inte. Obehagligt.

Hoppas ni i alla fall får en fin fredag.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon. Det är tolv grader ute och blåser som bara den. Förkylningen frodas fortfarande och jag börjar bli löjligt trött på den nu faktiskt.

Mooniq
1

Mårning.  Ser fram mot 3 lediga dagar när jag nu jobbat klart 11 på raken. Idag blir det att bära bord, då jag köpt ett begagnat matbord + 6 stolar av en kompis. I övrigt lite fika med vänner och allmänt bara slappa. Det blåser som sjuttan ute, men 11 plus och än så länge- inget regn. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1

Godmorgon! Fortfarande mörkt ute. Ser fram emot att slippa sommartiden.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
0

Morn , ingen bra dag , huvudet vill inte va med 😏 Hej Hej 😀

HH 🙂

JMW
0

Morrn!
Hela 13 grader ute och här på ostkusten är det just nu nästan vindstilla. Blir en tur till stan för veckohandling. 

Jag ser inte fram emot normaltiden. Dagen blir så kort då, mörkt tidigare på em. Jag tar hellre eftermiddagsljuset mot morgonljuset.

Ljungåsen
0

Har ägnat morgonen åt att lyssna på en intressant radiodokumentär om Lizzie Borden, som anklagades för yxmord på sina föräldrar 1892. Nu ska jag samla ihop mig och åka ner till byn och kompletteringshandla lite. Det blev väldigt rörigt i tisdags med Sonjas veterinärbesök, så allt som behövde köpas blev inte köpt.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Fredag och en massa saker som står på att göra listan. Sonen gick just ut med hunden så det slipper jag nu på morgonen.

Ikväll så kommer Plopps dejt.

Är det inte typiskt. När löper honan. När det passar som sämst helt enkelt. Det är väl inte helt optimalt att ta hem en extra katt mitt i födelsedagsfixet men det löser väl sig.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Mooniq
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådärja. Så fick jag köpt ett fint begagnat matbord med 6 stolar. Fick hjälp att köra hem det och nu är jag så¨där löjligt nöjd. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#8 Så snyggt🙂

/Maria

Soligajag1
1

https://svenska.yle.fi/artikel/2019/10/24/250-elever-tystnade-nar-81-ariga-piotr-zettinger-forelaste-om-forintelsen-har-ar Detta läste jag om 81-åriga Piotr Zettinger , Fantastisk läsning , 😀👍 Magi-catla ut den på Kulturtant

HH 🙂