Blå Klänning
Hejsan !
Ville fråga vad ni tycker om denna klänning ? Jag satt på Facebook igår och såg den , helt ny , oanvänd , endast 75:- . Jag ska gå titta på den imorgon Måndag . Det ska bli spännande! 🙂

HH 🙂
Inte min stil men jag gillar färgen!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
# 1 Tackar . Får se vad jag själv tycker . . 😀🤪
HH 🙂
Inte min stil heller men jag håller med om att färgen är fin.
Undrar vad det är för material? 75 kronor låter ju väldigt villigt för en klänning som är ny.
Har du tagit bilden från Facebook?
/Maria
Snygg, jag gillar färgen mm….Mvh/WL🌺
Inte min stil heller men jag håller med om färgen,kanonfin blå 👍
Inte min stil heller, men säger som er övriga. Den mörkblåa färgen är tilldragande. 😎
Oj missade priset och det var verkligen billigt för ett nytt plagg,wow vilken flax du har Soligajag1 😎
Känner mig nästan lite dum eftersom det inte är min stil,lägger in en bild men jag halshögg mig själv för jag vill inte visa upp mig öppet på nätet annat är det i dolda grupper och jag har en helt annan stil än dig men jag kände mig lite dum som skrev att det inte är min stil 😊Jag kör en strikt stil och är väldigt konservativ i både kläder och sättet.
Lycka till med klänningen och hoppas du kommer att stortrivas med den 😎
#7 Snyggt men inte heller det är min stil😉
/Maria
😃 Det är det som är så härligt att vi alla har olika stil och inte går runt och ser likadana ut allihop 😎
Önskar jag kunde klä mig mer bohemskt för det ser så avslappnat skönt ut men då känner jag inte igen mig så det stannar i tanken.
Jättefin! Lycka till imorgon! Hoppas den passar!
Fin klänning!
/Christina
#9 Kanonsnygg blus 😎
#11, 12 , Tackar Så mycket ! #13 Ja , blusen är verkligen använd ! 😀tack ,
HH 🙂
gillar klänningen både i modell och färg. Om den inte är knälång så blir det tunika och då e det snyggt med ett par vita 3/4-tights till.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Blev det nåt köp av klänning?
#16 , Nej , det blev det inte , Det va inte min stil , spets va det med ( som kliar ! ’Urk’ 😝 Får kolla på andra klänningar . .
HH 🙂
Vad synd! Modellen såg ju trevlig ut.
#19 Den var fin! :)
#19 Jättefin🙂
/Maria
#20 , #21 Tackar så mycket !!
Ja , jag blev såå glad ! Jag brukar sällan hitta klänningar jag tycker om , men denna gillade jag , och sen va det på rea ! 👍
HH 🙂
Tuff och den passade dig! Mvh/WL🌺
#23 Tack snälla du ! 😀
HH 🙂
#19 Snygg klänning 👍
# 25 Tackar ! Va roligt att ni tycker om den ! 😀
HH 🙂