Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
LĂ€st 379 ggr
Soligajag1
2

Godmorgon torsdag den 4 Juli

Godmorgon đŸ™‚ 9 Grader och sol â˜€ïž sen tĂ€nkte jag , vad sjutton Ă€r det ingen som har skrivit nĂ„got Ă€n, , sen kom jag pĂ„ att klockan bara Ă€r 05:54 nu, jag gick upp ca 05 för att fixa bullar , bestĂ€llning . 

Klart dem ska vara nybakade ! đŸ‘ 

Sedan blir det till Biblan vid 10-tiden , , đŸ™‚ babbel och kaffe đŸ˜‰ Ha en toppenfin Torsdag alla!  đŸ™‚

Soligajag1

( Bild frĂ„n pixabay) 

HH đŸ™‚

Mooniq
0

MĂ„rning. Jag har semester utan mĂ„sten. Förra veckan sökte jag ett jobb och de ringde och i mĂ„ndags var jag pĂ„ intervju, och nu gĂ„r jag runt som en Ă€ggsjuk höna o vĂ€ntar pĂ„ - hoppas pĂ„ - att fĂ„ ett samtal som sĂ€ger att jag gĂ„r vidare till nĂ€sta och slutliga intervju. 

Under tiden har jag kollat lite andra boende som ligger nÀrmare och idag ska jag Äka o titta pÄ en lÀgenheten som ligger i en gammal renoverad skola - 5 lÀgenheter totalt - och det visade sig igÄr att brorsans tjejs vuxna dotter just flyttat dit, hon smsade och hoppades att jag verkligen gillar lÀgenheten o flyttar dit - hon skulle bli jÀtteglad - sÄ idag fÄr vi vÀl se kl 14 om jag gillar lÀgenheten sÄ mycket sÄ jag tar den. Om jag inte byter jobb sÄ ligger lÀgenheten ÀndÄ bra till för mitt nuvarande jobb.

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

MonicaLagerquist
2

God morgon
Har just letat rÀtt pÄ en bit fryst njurtapp som jag tÀnkte laga till imorgon nÀr vi firar bröllopsdag. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den men det ger sig vÀl.
Har en kattbÀdd och tvÄ burskynken som ska sys och broderas men de behöver inte vara klara förens 24/8 sÄ jag vet inte om jag ska sy dem nu eller göra som jag brukar sy dem i sista stund.

#1 HÄller tummarna för att du fÄr jobbet.

Kattutan men stolt PlÄtis Àgare

Soligajag1
1

#1  Wow! Det lĂ„ter riktigt trevligt!! Lycka till!! Lycka till Ă€ven med lĂ€genheten!! đŸ™‚đŸ‘

HH đŸ™‚

Maria
2

Godmorgon pÄ er frÄn ett blÄsigt Göteborg med bara 13 gradet.

#1 HĂ„ller tummarna🙂

/Maria