Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 374 ggr
MonicaLagerquist
5/5/19, 6:49 AM

God morgon söndag 5 maj

God morgon

Idag är det ingen snö på marken men det är kyligt i luften.Mannen tänker åka på en loppisrunda men jag stannar hemma,

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
5/5/19, 8:26 AM
#1

Morrn!

Så har ännu en kall natt gått, -6 grader som lägst. Nu skiner solen från en helt blå himmel och det är 5 grader. Gårdagen var ju helt galen med en hel del snö. 

I em ska jag och maken in och få vår tredje TBE-vaccination.

Fransu
5/5/19, 8:46 AM
#2

God morgon! Lite seg idag. Var och bowlade igår kväll. Halkade och sträckte en lårmuskel. Vi hamnade på en krog efteråt och pratade bort några timmar. Mycket folk och stimmigt. Sov inte många timmar. Ska snart åka och hälsa på en morbror och hans fru. Önskar alla en fin söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

worst
5/5/19, 9:00 AM
#3

God morgon!

Efter gårdagens snöväder så står det kvar en snögubbe som grannbarnen gjorde, annars är det inte så mycket kvar! Idag är det solsken och 6 grader just nu…

Dagens projekt blir släktforskning för hela slanten, det är så roligt!

aggeelin
5/5/19, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon Fantastisk frukost på sängen idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
5/5/19, 10:34 AM
#5

#4 Det där såg gott ut.På tisdag är det hotellfrukost på svärmors boende. En gång i månaden serveras det ,

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
5/5/19, 11:38 AM
#6

Godmorgon!

Igår var jag i Göteborg och kolla på lite olika saker jag tänker köpa. Så nu snart så ska jag börja shoppa för fullt på nätet. Det är många kalas inom de närmsta veckorna så det är mest det jag ska shoppa för. 

Ha en trevlig dag!

Annons:
Physii
5/5/19, 12:20 PM
#7

God förmiddag!

Jag ska åka till Ikea och Dollarstore.

Funderar på att äta fisk med potatismos när jag är där 🙂

Upp till toppen
Annons: