Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 422 ggr
Maria
2/23/19, 7:32 AM

Godmorgon lördag 23 februari

Idag ringde min klocka kl 6. Irriterande en lördag. Jag kunde somna om men inte min man.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2/23/19, 8:42 AM
#1

God morogn

Nu är det blidväder igen. Plus tre grader.

Jag har plockat fram min resväska inte för att direkt packa utan för att ha någonstans att lägga de saker som ska med till Thailand

Inga direkta planer för dagen.vi får väl se om det dyker upp några ungar under helgen.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2/23/19, 10:46 AM
#2

Godmorgon! Mulet och ruggigt ute, nästan novemberväder. Vi ska vara barnvakt i helgen. Två barnbarn åtta och tio år kommer. Jag hade tänkt att vi skulle gå på bio och se Röjarralf men oturligt nog såg de den med mormor i onsdags.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2/23/19, 11:11 AM
#3

#2 Roligt att vara barnvakt. Vi har varit och handlat. Vi skulle till loppis. Premiär i en ny lokal men min man fick åka själv. Jag mår inte så bra. Ont har jag och så känns det som benen inte orkar. Alldeles darriga. Skift.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2/23/19, 12:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hejsan denna Lördag , Gick upp vid 6 -tiden hos kompisen , bakade bullar till Loppiset ! Vi sitter här nu , lite lugnt. Somnar till lite , 😴😀 Har sålt lite bullar , kaffe o bulle , nybakade - 15:- 😀 4 st bullar i påse - 25:- . Muffins 4 st . 25:- , Det är så mysigt ! 😀❤️👍

HH 🙂

JMW
2/23/19, 1:09 PM
#5

Gomiddag! Vi har varit och handlat. Fy fasen så den mindre vägen var. Så moddig och slaskig, går knappt att styra. Solen skiner från blå himmel, en underbar dag.

Mooniq
2/23/19, 1:59 PM
#6

Idag har det varit en bra lördag. Gick en jättelång promenad - blev 12 km när jag väl var hemma. Supernöjd! sen åkte jag o fikade med en äldre bekant, sen handlat och nu blir det pannbiffar och blandade grönsaker med hemmagjord pesto till. Dags att börja stöka i köket, med andra ord. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
2/23/19, 2:00 PM
#7

#4 Vilka ljuvliga bullar🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: