Godmorgon söndag 23 december
Godmorgon på er denna "dan före dopparedagen"🙂
Hoppas att ni inte känner någon julstress.
/Maria
Gomorron ! 😀😱 brr , . -6 grader ute , ska man gå ut o handla lite eller stanna inne o mysa i värmen. 😋 , skulle behöva lite småsaker jag glömde häromdagen . . Ha en mysig ’dan före doppare dagen ’ alla , 😀🌺
HH 🙂
God morgon! Attans så kallt, -8 är ju inte så behagligt.
Ingen julstress här. Det är bara jag och maken i jul och det känns skönt. Ska fixa med lite mat idag. Det är inte så mycket då vi skalat ner och har bara det allra viktigaste.
Mårning. Ingen stress här heller och "bara" 3 minus på utsidan. I em är jag bjuden till en kompis på middag och som tack har jag gjort kycklingleverpastej, köpt en äppleglögg och köpt hemmagjord marmelad. Ska bli jättekul att sitta o tjöta. Jag har erbjudit mig att hjälpa till med mat/efterrätt men fick nobben - när jag nämnde en variant på ris a la Malta så blev hon nyfiken och jag ska göra lite och ta med. Jag använder Keso istället för risgrynsgröt.
Önskar er en skön söndag, lägg stressen på hyllan - det blir bra till slut ändå med julfirandet, skulle jag tro. 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon
Sakta börjar jag återhämta mig. Men det gäller att delegera ut uppgifterna idag så att jag orkar med morgondagen.
Ha en skön söndag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

God förmiddag!
Ingen julstress här. Vi ska renovera vårt sovrum nu under ledigheten. Så stök har vi hemma, men inget julstök. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Ingen stress här heller jag och min man firar jul i förtid i sommarstugan, som tur var hade jag förberett det mesta för som vanligt när man blir ledig några dagar så blir man ju sjuk, lite bättre idag nu när febern försvann så jag kanske är i lite bättre form imorgon när jag ska hem till mina föräldrar och fira jul.
#6. Vilken fin jultomte!🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#9 Sötnos.
Nu har jag stjälpt upp det sista på äggosten så den ska bara rinna av under natten. Allt är nu klart🙂
I morgon ska vi slå in julklapparna. Vi ska inte vara hos sonen och hans familj förrän vid 15-tiden så det finns gott om tid.
Härligt.
/Maria