Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 428 ggr
Maria
12/17/18, 6:32 AM

Godmorgon måndag 17 december

Godmorgon på er. Jag är hemma från jobbet idag då jag fortfarande är så förkyld.

Hoppas ni får en bra måndag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
12/17/18, 7:34 AM
#1

Godmorgon ! 

-2 nu , brrr. . Krya på dig Maria !! Kram 🤗

Jag ska promenera iväg till kursen jag går på .

HH 🙂

aggeelin
12/17/18, 8:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Här har snöat massor! Hoppas nu att det får ligga kvar. Bild på hemgjorda praliner.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
12/17/18, 8:18 AM
#3

#2 Så gott🙂 Har du  gjord dom?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
12/17/18, 8:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Ack så vackert ute ❄ Vilken energi man samlar på sig. Hundarna är helt tokiga

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
12/17/18, 9:32 AM
#5

God morgon

HM,,, Tyckte jag skrev en morgon hälsning men den försvann.

Ont i vänster handled.Det knäpper och det känns som en nerv ligger i kläm.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
12/17/18, 10:38 AM
#6

#3 Nej sånt är svårt jag kan inte och tar tid. Var bjuden på glögg hos kompis som kan

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Fransu
12/17/18, 12:05 PM
#7

God förmiddag!

Jag är nästan återställd efter dunderförkylningen så jag var tillbaka på jobbet idag.

Det var riktigt halt på vägarna idag. Särskilt dom mindre. När jag körde på en grusväg såg jag på spåren i snön att någon hade slirat fram ordentligt. I vissa kurvor såg det ut som att det hade varit väldigt nära diket. Att det var någon som "buskört" i snön var tydligt. På en liten raksträcka kommer jag ikapp busföraren, då hans bil ligger i diket. Jag stannar och kollar att han är okej. Det är en ung kille. Han mådde bra och bärgare var på väg. Men han var bekymrad över vad pappa skulle säga om att nya Volvon kanske inte rullar på ett tag. Han verkar ha haft lite för hög fart och hamnat i diket som är uppgrävt för att lägga fiber. Han sa att det lät rätt illa om underredet när bilen hamnade på snedden och skrapade undersidan innan han fick stopp. Jag försökte trösta och säga att huvudsaken var att han var okej. Att han kanske till och med kan skratta åt detta om några år. Han såg inte ut att kunna förstå hur han någonsin skulle tycka detta var roligt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fransu
12/17/18, 12:16 PM
#8

#2 Hade aldrig gissat att dom pralinerna var hemgjorda. Så otroligt fina! Är dom lika goda som dom ser ut?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[[eskils_]]
12/17/18, 12:47 PM
#9

Ja nu är det vackert med all snö. Fattas bara lite sol också…

#4 Fina bilder, glada vovvar! 🐶

Mooniq
12/17/18, 3:04 PM
#10

Midda! Jag hejar på immunförsvaret som snart har grejat förkylningen. Lite hostig och om i "hostmusklerna" men idag skiner solen och det blev en liten superlångsam promenad. Har stekt pannbiffar - som sen åker i frysen.  Sen använder jag dem som hamburgare och har salladsblad runt om istället för bröd.  Supergott. Bara några dagar kvar tills vi passerat mörkaste passagen i universum och sakta rullar tillbaka mot moder sol. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
12/17/18, 10:00 PM
#11

#8 mycket goda! Smakar som från finaste butik

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fransu
12/18/18, 12:02 PM
#12

#11 Din kompis hade lätt kunnat sälja praliner. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
12/18/18, 12:17 PM
#13

Verkligen proffsiga praliner.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: